• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • IdaElinLivia040611

I går mådde jag hur bra som helst, inga speciella gravid krämpor. Och så bara över en natt så blev jag super gravid ;) mår illa äter konstant, e så trött att jag skulle kunna somna stående.

men men är så lycklig ändå, nu verkar ju allt vara som det ska:) 

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Bf 120616
  • m1ni
    RocketQueen skrev 2011-10-17 23:58:04 följande:
    På väg hem nu efter ett 13-timmars pass på jobbet. Trött!! Och jag är helt slut i höfterna! Ska inte sånt komma senare? aaaaj....

min syster gick hem som sjukskriven pga foglossning redan i v 12. 
    så har man otur kommer det tidigt, och för andra kanske inte alls.
    se till att skaffa dig ett bälte i tid :)  
  • m1ni
    Tre Flickor skrev 2011-10-18 13:25:34 följande:
    Hej alla mammor och blivande mammor!

Idag har jag ÄNTLIGEN varit på VUL och fick se mitt lilla Hjärta för första gången. Längden var 13,5 mm och jag fick BF justerat till den 30 maj. Det lilla hjärtat pickade så fint och allt såg bra ut. Jag är såååå glad Glad Foto finns i bildtråden om någon vill kika.

åh, vad kul :D

• JennieJ

Busbus nej hade tänkt fortsätta med min man dok vart jag ensam med mina andra barns pappa under tiden jag vänta sista barnet! Är du ensam själv?

• Annaloo

Busbus: jag håller på att separera från min sons far och blir ensam med tvåan

• sandraosterlund

Jag känner likadant. Hoppas verkligen inte att det kommer att vara så hela graviliteten. Är ju inte direkt kul att må illa på jobbet. Har du varit och skrivit in dig ännu?

• Smotly

Jag plussade idag!!! :) Känns så himla overkligt!!! Jag vet inte alls hur jag ska göra nu... När ska man kontakta eb barnmorska? :)

Svar på tråden Juni-barn