• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis
    Mysmamma70 skrev 2011-11-09 14:13:43 följande:
    Jag fick en ganska liten blödning med klumpar inga smärtor. Började i söndags, v 5+1. Åkte till KK akut på måndagen och blev hemskickad utan undersökning.

Ringde idag och överdrev mina besvär, fick komma in och träffade en mycket mer sympatisk BM.

Det visade sig vara ett tidigt MF.

Nu har vi haft många MF i denna tråd så kvoten borde vara fylld. Lämnar er och önskar er lycka till med era julibebisar
    Ledsen för din skull!Rynkar på näsan Hoppas du återkommer i en ny gravidtråd snart!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade

Men nej cissi! Verkligen ledsen, vad tråkigt! :( får förmodligen samma besked jag imorrn. Jag hoppas då att vi alla plussar snart igen o bättre lycka då! î?²

• Mijab

Cissi7006: nej vad ledsen jag blir! Detta börjar bli för mkt nu med alla som blöder! :(. Jag hoppas Plussar snart igen o att det går bra för dig då!!

Idag mår jag riktigt bra :). Vaknade tidigt, inte lika trött o inget illamående idag :). Jag tror jag har hittat nått som motverkar illamående! Knäckebröd :)

• rabarberli
    Jag fick en ganska liten blödning med klumpar inga smärtor. Började i söndags, v 5+1. Åkte till KK akut på måndagen och blev hemskickad utan undersökning.

Ringde idag och överdrev mina besvär, fick komma in och träffade en mycket mer sympatisk BM.

Nu har vi haft många MF i denna tråd så kvoten borde vara fylld. Lämnar er och önskar er lycka till med era julibebisar
    Beklagar! Väldigt tråkigt. Hoppas du får ett plus snart igen!

Jag har inte känt nåt speciellt jag är sugen på men jag är hemskt frusen och i morse när jag tvättade håret kändes det som halva kalufsen lossnade! Tur att man har så tjockt hår från början Någon annan som tappas hår?
  • s85

Hej, var på VLU idag och är enligt det i v5+0, man kunde typ ana en liten bebis, men ingen hjärtaktivitet ännu. Läkaren trodde det beror på att det är för tidigt, hoppas det syns på måndag. Drömmer

• AnnA1985

Till er som blöder och misstänker/har fått MF, ni blir snart gravida igen ska ni se. Era kroppar kan ju ändå ta emot de små "parasiterna" =) och får man MF så är det ju ändå kroppens sätt att stöta ut nåt som inte är friskt. Fick MF i Augusti, jag vet att det sög, men tröstade mig lite med att naturen ändå skötte sin del.
    Dålig tröst kanske,kanske inte hjälper alls... Men jag hoppas innerligt att ni blir gravida snart igen Hjärta 

• smulan12

Vad tråkigt o höra.Rynkar på näsan stor kram på dej! {#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade

Då var det min tur..

De ringde från kvinnokliniken nyss, en ny läkare då den andra är borta på kurs, denna är mycket bättre. Förnuftig, trevligare och varmare person. Så det kändes bra iallafall. Hon sa att hormonhalten nästan är oförändrad. Hon misstänker utomkvedshavandeskap. Hade det vart vanligt missfall borde jag blött mer och halten sjunkit (jag tyckte själv det var väldigt underligt att det pyttelilla jag blödde kunde vart missfall, gått 1 veckan nu ändå).

Hon klämde in mig för ny akut tid imorgon 11:40 för närmare undersökning och ev remiss till sjukhus sedan. Något fel på graviditeten är det iallafall, det var ingen normal sa hon. Sen får vi se vad mer dom säger.. Obestämd Tråkigt att det slutade såhär.

Så e det, men skönt att iallafall nu veta så man kan gå vidare o försöka igen. Är det ngn här som haft utomkvedsh någongång?

• smulan12

Har nyss kommit hem från hälsomöte hos BM och fått lite information och så. Inskrivning den 5/12 då jag är i v.9. hoppas tiden går fort nu.Glad

Svar på tråden Juli bebis 2012