• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Lyckliglottad

Någon mer som är tok mycket Växtvärk? Förvånad

• MLT
    Lyckliglottad skrev 2011-11-09 10:03:42 följande:
    kan dom inte mät HCG med Blodprov för att se att graviditeten går framåt som den ska då? Hoppas verkligen inte på missfall och hoppas det blir bra för dig :)
    Jag mätte hcg i blodet och det steg som det skulle trots att jag inte hade något foster så det är ingen garanti. Det bästa är att kolla med ultraljud för att se om det växer.
  • Lyckliglottad
    MLT skrev 2011-11-09 10:10:05 följande:
    Jag mätte hcg i blodet och det steg som det skulle trots att jag inte hade något foster så det är ingen garanti. Det bästa är att kolla med ultraljud för att se om det växer.
    Okej. Konstigt att det kan vara så. Ja helt klart är VUL/UL det bästa för att se att allt utvecklas som det ska.
  • Gurkburk
    MLT skrev 2011-11-09 10:10:05 följande:
    Det var typ vad läkaren sa till mig också. VUL på onsdag om en vecka igen. Skönt i alla fall att jag har en gyn som man inte behöver tjata på för göra VUL, inte ens så här tidigt är det någon diskussion.
  • Sladdis
    Gurkburk skrev 2011-11-09 11:00:26 följande:
    Det var typ vad läkaren sa till mig också. VUL på onsdag om en vecka igen. Skönt i alla fall att jag har en gyn som man inte behöver tjata på för göra VUL, inte ens så här tidigt är det någon diskussion.
    Gud vad skönt. Man är ju orolig nog som det är. Ska de börja bråka också blir det ju droppen. Fast tyvärr är de väl lite svåra på vissa ställen. Skönt för dig iaf!Glad
  • AnnA1985

De senaste 2 nätterna har jag bara sovit till 04.. sjukt störande! Har dock lyckats somna om efter 1,5h både gångerna... men så vaknar man 1 gång i halvtimman ändå, morr :p
    Nån som börjat få mage ännu? Jag ser ju inte riktigt på mig själv då jag redan är lite mullig har en liten "hängbuk", haha :p 

• bevingad

Jahapp... då får jag joina er andra som har blödningar
    Fick igår rosa på pappert, men sen har det inte kommit mer. Men har fått ont i magen och ryggen...
    Ska till bm på fredag så får se vad hon säger då... usch... va inte alls skoj att vara på jobb och se blödning
    Va tvungen att prata med en kollega om det, hon va otroligt bra att prata med!!
    Hon hade haft blödningar med båda sina barn...

• Sladdis
    AnnA1985 skrev 2011-11-09 11:05:49 följande:
    De senaste 2 nätterna har jag bara sovit till 04.. sjukt störande! Har dock lyckats somna om efter 1,5h både gångerna... men så vaknar man 1 gång i halvtimman ändå, morr :p
    Nån som börjat få mage ännu? Jag ser ju inte riktigt på mig själv då jag redan är lite mullig har en liten "hängbuk", haha :p 
    Jag är också mullig från början. Men jag vill gärna skylla på gravidmagen nu när jeansen börjar bli svåra att knäppa.Flört Det är dock inte troligt i mitt fall.Flört Är ju bara v 5+6.
  • Sladdis
    Sladdis skrev 2011-11-09 11:39:46 följande:
    Jag är också mullig från början. Men jag vill gärna skylla på gravidmagen nu när jeansen börjar bli svåra att knäppa.Flört Det är dock inte troligt i mitt fall.Flört Är ju bara v 5+6.
    Ojdå, vilket önsketänkande från min sida. Jag är i v 4+6. Haha.
Svar på tråden Juli bebis 2012