• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • AnnA1985
    vädursflicka skrev 2011-11-09 19:22:39 följande:
    Är det förresten nån annan som tappat aptiten, och tycker det är jobbigt att äta pga illamående eller så..??

Själv var jag ju ashungrig till en början, men nu de senaste dagarna har jag varit lite smått illamående, haft halsbränna, samt absolut ingen aptit. Hårt tunnbröd och riskakor går bra att äta, men vilken varm eller mjuk mat som helst bara växer i munnen...:( jobbigt, för samtidigt känner jag mig ju ganska hungrig också, även om det inte alls är lika mkt som förut :P 

är skithungrig och asillamående samtidigt.. hoppas det försvinner snart ^^
  • smulan12

Så ledsen för eran skull Ella och Cissi.. Tänker på er och skickar stora kramar.. {#emotions_dlg.flower}

Kika gärna i min blogg :)
  • Mysmamma70

Tackar för alla kramar, de värmer {#emotions_dlg.flower}

Njut nu av era graviditeter, jag har ju förmånen att ha fyra friska underbara barn att njuta av Baby 

~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    ZoZoZ skrev 2011-11-09 20:05:16 följande:
    Hmm, vart tog kramen vägen...!?

jag kände den Hjärta
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • ZoZoZ

Är så fruktansvärt trött. Vet inte hur jag ska orka skriva de omdömen och individuella utvecklingsplaner jag har kvar att skriva samt hålla alla utvecklingsamtal OCH hinna och orka alla andra arbetsuppgifter man knappt hinner med annars heller och. Därtill ska jag försöka genomföra bra och intressanta lektioner när man känner spyan vara upp och vända titt som tätt. Idag har jag även känt mig svimfärdig. Humöret vågar jag knappt prata om... Stackars maken! Knappt att jag orkar vara trevlig mot mina små älskade söner. :( Så här jobbigt kändes det inte när jag väntade mina söner. Hoppas det lugnar sig lite snart så jag kan få vara mig själv och njuta av graviditeten ordentligt.

• tundra

Min aptit är också sådär, lite halsbränna men även en känsla av att inget riktigt smakar som det brukar.
    Inget illamående och kan äta utan problem - men helst inte ofta eller stora portioner.

• ZoZoZ

Skumt... Varför kommer inte kramen med i mina inlägg?! Gör ett nytt försök:

KRAMAR till Cissi och Ella

• Jamtlandstaus

Känner mig svullen o jämn-tjock : ( I morgon åker stödstrumpor på!
    Hoppas ordentligt med sömn sen till helgen kan råda bot på det!
    I morgon o fredag ringer klockan 04.30

Svar på tråden Juli bebis 2012