• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Ella Jade

Tack igen alla snälla för era kramar! Hjärta  Hoppas iallafall jag slipper operation!! Började blöda lite för några timmar sen, men bara lite denna gång med. Min kropp har ballat ur!

MollyMiranda: Nej, jag har faktiskt inte ont, nästan ingenting. Hade pyttelite molande innan och sen liten blödningen igen, men verkat stannat av nu igen. Det gör oftast ont, men det är förmodligen om det går en längre tid. En vän till mig hade likadant, inte mkt smärta dock mer blödning. Så länge inte smärtan är stark behövs ej akuten så..

• Ella Jade

Ps. Vi är ändå ett antal som det gått åt fel håll med nu i denna tråd, så de kommer säkerligen gå fint fint för er andra nu :) Så njut, de förtjänar ni! {#emotions_dlg.flower}

• MIJV

Wohoo! Fick ett vääldigt svagt streck på stickan i dag... Håller tummar på att det går vägen och inte bara är inbillning. =)

• Sladdis

Går in i vecka 6 (5+0) idag.Glad Men fy vad tiden sniglar sig fram. "Bara" 34 veckor kvar!Flört  

• Therese och Stefan

Hej tjejer. Har inte varit här på ett tag nu och inläggen bara haglar in =)

Kramar till er som det inte har gått så bra för och även till er nya som har fått plus.

Själv mår jag skitdåligt under dagarna, illamående till max. Vet inte vad jag ska göra eller äta.

• Gurkburk

Inatt försvann mitt sista hopp. Mörkrött blod med klumpar i. Inte särskilt mycket än så länge, men det kommer nog snart igång. Även om jag var rätt inställd på det bröt jag totalt ihop och har gråtit mig igenom morgonen. Känns så hopplöst just nu. Två missfall på ett halvår.

Kommer inte åka in till akuten eller gyn om jag inte börjar få fasansfullt ont. Det är så tidigt i graviditeten och de kan ändå inte göra något. De får kolla på VUL nästa vecka så att allt kommit ut.

Jag tror inte jag kommer att orka vara kvar i tråden så jag säger hejdå och lycka till till er andra. Nu måste vi väl ändå vara tillräckligt många som det gått dåligt för för att fylla den kvoten.

• jessamy

Cissi7006. Vad trist for dig. Men skont att upptacka det sa tidigt misstanker jag. Hoppas det tar sig snart igen ifall ni vill ha ett femte barn.

Ella Jade. Vad trakigt att hora. (menar inte hora utan hora:) Hoppas du far bra besked idag iaf.

Ni nya. Grattis.

Sjalv vet jag inte nar jag har bf. Har fyllt i 4 juli har men som sagt vul nasta torsdag och hoppas verkligen jag far se nagot da. Forra tisdagen skuolle jag ha varit i v 4+ men enl cb digital mnist 5+.

Hade jag inte varit sa saker pa att jag hade mens nagon gang i slutet av sep borjanav okt skulle jag havdat att ja gkant fosterrorelser. Det dar forsta bubblet man kanner valdigt langt ner.

Jag tror det blir en flicka denna gangen. Mar som med dottern en sa lange. Med sonen madde jag bra mycket mera illa vid den har tiden och kraktes fleraggr om dagen. Nu kraks jag max en gang om dagen :)

• Kimber

Hej alla!
    Nu hoppar jag in här hos er eftersom jag plussade natten till 8/11 *____*
    Jag har efter många uträkningar kommit fram till att jag är i vecka 7 [ 6+2 ] och BF till den 2 Juli, yay!

Jag och min sambo bor i södra Frankrike, Aix-en-Provence, så det går många tankar just nu vad det gäller MVC -kontroller osv eftersom jag vill förlösas i Sverige.. Men sånt löser sig alltid, huvudsaken är att fröet mår bra och gror som det ska ^___^

Det känns kul och väldigt spännande, och jag håller tummarna för att allt går som det ska, för både mig själv och för er alla andra {#emotions_dlg.flower}

Och jag skickar massa styrkekramar till er som det tyvärr slutat olyckligt för, håll modet uppe, jag är säker på att det snart ligger ett nytt litet frö där inne och gror Hjärta

• Kimber

Nu har jag pratat med barnmorskan hemma i Sverige, och hon gav mig nya veckor och datum.
    Enligt henne är jag i vecka 6 [ 5+6 ] och BF den 6 Juli, samma dag som min bror fyller år hihi ^___^

• Lyckliglottad
    Kimber skrev 2011-11-10 10:39:21 följande:
    Nu har jag pratat med barnmorskan hemma i Sverige, och hon gav mig nya veckor och datum.
    Enligt henne är jag i vecka 6 [ 5+6 ] och BF den 6 Juli, samma dag som min bror fyller år hihi ^___^
    Grattis Vad kul Hur kännns det då har du några symtom? Solig
Svar på tråden Juli bebis 2012