• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Ozzy09

Jag hoppar in här jag med, plussade i lördags och har BF omkring 14 Juli :)

• Mysmamma70

Nej så tråkigt Bevingad, håller tummarna! Jag är på KK igen och ska försöka få en us... Håll tummarna, skitjobbigt med ovissheten.

• bevingad
    Mysmamma70 skrev 2011-11-09 12:02:32 följande:
    Nej så tråkigt Bevingad, håller tummarna! Jag är på KK igen och ska försöka få en us... Håll tummarna, skitjobbigt med ovissheten.
    Jag håller tummarna stenhårt!!!
    Jag har bestämt mig för att liten ska stanna kvar i magen i 9 månader!!!
    Så jag hoppas den håller med mig!!
    Har du blött något mer nu?
    Ja visst är det nästan ovissheten som är det värsta...
  • Lyckliglottad
    bevingad skrev 2011-11-09 11:30:26 följande:
    Jahapp... då får jag joina er andra som har blödningar
    Fick igår rosa på pappert, men sen har det inte kommit mer. Men har fått ont i magen och ryggen...
    Ska till bm på fredag så får se vad hon säger då... usch... va inte alls skoj att vara på jobb och se blödning
    Va tvungen att prata med en kollega om det, hon va otroligt bra att prata med!!
    Hon hade haft blödningar med båda sina barn...
    Hoppas det inte är nån fara. Skickar lite kramar
  • Lyckliglottad
    Ozzy09 skrev 2011-11-09 12:01:07 följande:
    Jag hoppar in här jag med, plussade i lördags och har BF omkring 14 Juli :)
    Grattis :)
  • Sladdis
    Fick igår rosa på pappert, men sen har det inte kommit mer. Men har fått ont i magen och ryggen...
    Ska till bm på fredag så får se vad hon säger då... usch... va inte alls skoj att vara på jobb och se blödning
    Usch så tråkigt. Även om det kanske är en "normal" blödning så vill man ju inte ha dem iaf! Lycka till!{#emotions_dlg.flower}
  • Lyckliglottad
    AnnA1985 skrev 2011-11-09 11:05:49 följande:
    De senaste 2 nätterna har jag bara sovit till 04.. sjukt störande! Har dock lyckats somna om efter 1,5h både gångerna... men så vaknar man 1 gång i halvtimman ändå, morr :p
    Nån som börjat få mage ännu? Jag ser ju inte riktigt på mig själv då jag redan är lite mullig har en liten "hängbuk", haha :p 
    Jag känner mig extremt uppsvälld och stor bara :p Men jag har ju med lite innan som finns där då jag fött 2 barn sen innan :P
  • tundra
    Nej så hemskt! Det verkar ju vara en sparsam blödning i alla fall. Hoppas att det är inom det normala!
    Läste i Viföräldrar om att mellan 20-30 procent av alla gravida får en blödning, så det är ju rätt vanligt. Inte för att det är nån verklig tröst när man redan är helt gravidsnurrig och nojjig. Rynkar på näsan
  • AnnA1985
    Sladdis skrev 2011-11-09 11:49:25 följande:
    Ojdå, vilket önsketänkande från min sida. Jag är i v 4+6. Haha.

Hehe, men inte långt ifrån 5+6 ;)
    Har känt att jeansen trycker in på annat sätt... eller ja, det trycker väl likadant som förut, bara det att man har nåt där inne som tar emot och ömmar. Morsan sa "Du får inte ha jeans som trycker in i magen! Du MÅSTE ha byxor som sitter lite lösare!" Haha, hon är ju för go ^^
    Nu ska jag göra mig ordning för jobb... första jobbpasset sen jag plussade =)
  • tundra
    Lyckliglottad skrev 2011-11-09 10:04:51 följande:
    Någon mer som är tok mycket Växtvärk? Förvånad
    Jajamen. Hade inte så här mkt symptom med 1an så här tidigt. 
    Tror ibland att jag inbillar mig eller att jag bara tänker för mycket. Hmmm. 
Svar på tråden Juli bebis 2012