• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tolle83
    s85 skrev 2011-11-09 16:23:10 följande:
    Hej, var på VLU idag och är enligt det i v5+0, man kunde typ ana en liten bebis, men ingen hjärtaktivitet ännu. Läkaren trodde det beror på att det är för tidigt, hoppas det syns på måndag. Drömmer

De stämmer nog.. jag har enligt egen uträkning BF 10 juli (som du) och jag är idag i V 6 (5+1) Jag ska på VUL på fredag är asnervös...
    Vad såg dom på dej? Något annat än hinnsäck? 
  • Tolle83
    Ella Jade skrev 2011-11-09 17:06:43 följande:
    Då var det min tur..

De ringde från kvinnokliniken nyss, en ny läkare då den andra är borta på kurs, denna är mycket bättre. Förnuftig, trevligare och varmare person. Så det kändes bra iallafall. Hon sa att hormonhalten nästan är oförändrad. Hon misstänker utomkvedshavandeskap. Hade det vart vanligt missfall borde jag blött mer och halten sjunkit (jag tyckte själv det var väldigt underligt att det pyttelilla jag blödde kunde vart missfall, gått 1 veckan nu ändå).

Hon klämde in mig för ny akut tid imorgon 11:40 för närmare undersökning och ev remiss till sjukhus sedan. Något fel på graviditeten är det iallafall, det var ingen normal sa hon. Sen får vi se vad mer dom säger.. Obestämd Tråkigt att det slutade såhär.

Så e det, men skönt att iallafall nu veta så man kan gå vidare o försöka igen. Är det ngn här som haft utomkvedsh någongång?
    åh nej!
    Jag beklagar verkligen! Massa kramar till dig! {#emotions_dlg.flower} 
  • Bebis187

Jag beklagar alla med MF, blödningar och utomkvedshavandeskap! =(
    Jag känner för er! Hoppas att ni plussar igen inom snar framtid.....  

• michelodeon

Usch Ella beklagar verkligen!

Jag har själv aldrig haft det men min syster har, hon fick ta bort ena äggledaren men nu har hon precis fött sitt tredje barn och alla kom till innom 2-3 försök. Alla barnen är födda efter utomkvedes. Så även efter det kan man få barn lätt.

Men håller tummarna att det inte är utomkvedes för dig! så ni kan börja försöka snart igen. Kram {#emotions_dlg.flower}

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • Ella Jade
    michelodeon skrev 2011-11-09 18:16:05 följande:
    Usch Ella beklagar verkligen!

Jag har själv aldrig haft det men min syster har, hon fick ta bort ena äggledaren men nu har hon precis fött sitt tredje barn och alla kom till innom 2-3 försök. Alla barnen är födda efter utomkvedes. Så även efter det kan man få barn lätt.

Men håller tummarna att det inte är utomkvedes för dig! så ni kan börja försöka snart igen. Kram {#emotions_dlg.flower}
    Tack snälla {#emotions_dlg.flower}

Det är med stor sannolikhet UKH, tror jag iallafall, stämmer överens mest med allt. Sen får vi se om jag klarar mig utan operation eller inte. Men tack för dina ord, känns väldigt skönt att höra att chansen är stor att bli gravid ändå efteråt. En vän till mig blev gravid efter första försöket också efter sin operation. Tung att det slutade som det gjorde, men på ett sätt skönt att jag nu iallafall har fått svar. Får se vad hon säger mer imorgon.

Kram
  • Ella Jade
    tingeling84 & Ace33: Tack snälla  {#emotions_dlg.flower} Hoppas på få plussa snart igen efter att allt lagt sig och hoppa tillbaka aktivt i denna tråd oavsett BF. Trivs verkligen i denna tråd. Hjärta
  • Tolle83
    Ella Jade skrev 2011-11-09 18:25:05 följande:
    tingeling84 & Ace33: Tack snälla  {#emotions_dlg.flower} Hoppas på få plussa snart igen efter att allt lagt sig och hoppa tillbaka aktivt i denna tråd oavsett BF. Trivs verkligen i denna tråd. Hjärta

Du får väl kika in och gästa oss ibland :D Du ska se att de snart tar sig igen {#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade
    Tolle83 skrev 2011-11-09 18:32:08 följande:
    Du får väl kika in och gästa oss ibland :D Du ska se att de snart tar sig igen {#emotions_dlg.flower}
    Absolute, det tänker jag göra.  Vill inte missa allt ni skriver {#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade
    Mysmamma70 skrev 2011-11-09 18:34:30 följande:
    Stor kram till dig Ella!!!
    Stor kram till dig med Cissi!! Vi får göra comeback snart.. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Juli bebis 2012