• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • eken

Tack SessanM, ska testa det. Förresten fick hon ut allt precis, över hela sig och mitt linne...bra jobbat!

• juliaannaeva

Min lilla får ersättning nan PRO 1 med en tsk messmör i i 2 mål om dagen :) det måste hon ha för att magen ska funka!

• Trolla75

Fru Sandra- lättast är att du ligger ner, så kan du lätt ändra ställning på honom.

Ett tips är att du ligger på sidan och har lillkillen liggandes på två kuddar (mage mot mage) så kan du amma från det översta bröstet.

Det är bara trixa och testa tills det känns bra! ;)

• tundra

Är det bara jag som sörjer semestern fortfarande?. Kan bara inte komma över att min man måste jobba. Varje måndag känns lika knäpp.

Men nu har de ju släppt resorna till nästa sommar och mitt knark är att titta på olika hotell när David ligger och sover. Skulle redan ha bokat ngt om det inte vore för mina föräldrar som ska med. Kan inte ta varsomhelst eller närsomhelst utan att de kollat. Vill till Italien och bada. Minst 2 veckor bekymmersfritt. Åhhh! Längtar!

• SessanM

Milifjor: vi har precis gått över helt till ersättning men hittills äter hon 150/gång med ca 3 timmar mellan. Ibland lite kortare och ibland lite längre.

Himla svårt att veta tycker jag, hur gör ni?

• anjiali

Tundra: jag måste nog säga att jag har inget emot att vara hemma och njuta av Milea alldeles för mig själv :D. Sen är det skönt när helgen kommer också.

Milea får lite skakningar i benen ibland. Två gånger idag. En gång på vardera ben. Precis som nervryckningar. Slutar om man flyttar benet. Någon mer som haft så ???

• millifjor

En annan fråga, när man ska sluta amma hur gör man då för att få ner produktionen? just nu pumpar jag ur typ 3 gånger per dag men vill sluta helt med bröstmjölk nu och bara ge tillägg.