• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75

Grahnkotten- sökte på vistaprint, men fann inga dopkort när jag sökte?

Ska man söka på något annat?

• juliaannaeva

Hr kompis vars dotter är 5 veckor och hon hel ammar, men hennes dotter blev förstoppad :s?!? Har också hört att dem inte kan bli de men hon var de så dem fick lavemang så de skulle komma ut och när de kom så var de som harpluttar :( stackarn hade jätte ont :(

• SaJo81

Grejen är att han verkar jättenöjd, lika go oc glad som vanligt och jan fiser som bara den!
    Har i alla fall gett honom lactulos nu ch ska fortsätta veckan ut!

• grahnkotten

Trolla: jag kom inte ihåg, men prova inbjudningskort.. Vi valde ett avlångt kort med ett foto av M och text vid sidan. Blå bakgrund. Det var ett färdigt koncept, på dop!

• SaJo81

Kunde inte hejda min "skaparglädje" så det blev fyrsidiga kort från trycksakstorget denna gången med :S svindyra är dom också men jag tyckte dom blev så fina och om storebröderna fick fyrsidigt ska lillebror med ha :/ (så jävla vettigt resonemang....eller inte) 500 spänn för 30st

• Trolla75

Jag var duktig och gjorde egna inbjudningskort till Vannas dop, men känner mig inte alls lika kreativ denna gång, har inte ens bokat dopdatum.

Kort på dopinbjudan ligger nog i mitt galleri, kom på att där finns hur många kort som helst... Var tidigare plusmedlem och då fanns det oändligt med utrymme...
    Skriver fr tfn nu så jag kan själv inte se dom o säga under vilken kategori dom ligger...
    Men kika gärna

• FruSandra

Ja har ju glömt säga att min stockning nästan är ett minne blott. Så skönt att den är borta..

Ja duscha varmt igår, och pumpa, men de hjälpte inte, så ja tog hårfönen och olja på handen och masserade och masserade och poff så började de spruta mjölk och de kändes genast bättre..
    Dessutom sov ja med linne och amningsskydd. Annars brukar ja sova med bar överkropp, men nu är de slut med de :)