• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Ja en sak kan man vara säker på ! Att när man tror det finns lite rutiner så byts dom !
    12 veckor och helt stört omöjligt att få henne att somna och hon skulle verkligen behöva det !

• Emmizen80

nu har även jag haft en sömnlös natt, har varit bortkämda tidigare så idag är jag trööööt.... la mig vid halv elva, kunde inte somna, tittade på klockan senas 00:30. somnar antagligen någongång därefter. lilleman vaknade kl 01:00 och ska ha mat, somnar om omkring 01:30. lilleman vaknar vid 4:00 äter och VÄGRAR att sova, tydligen är det morgon för honom.... maken går upp och tar honomtill 05:00 då han börjar göra sig jobbklar och ska snart åka till jobbet. får tillslut lilleman att sov strax éfter 6:00. väckarklockan ringer 6:45..... suck! jag ar sovit omkring 4 timmar inatt.

tänkte sova på fm, men det sket sig. lilleman somnade kl 8:00 när vi gick till skolbussen, vaknade 8:20 när vi kom hem igen, var vaken fram till 9:30 då han somnade och vaknade igen vid 10:00.... han birde vara skittrött, men ska absolut inte sova, bara flinar och skrattar...

blir en tidig kväll idag då     

• Emmizen80

när era vägrar sova, är de sura då?

gustav är överlycklig, flinar ochr sig. lägger man sig ner med honom på bröstet (han på mage) åker huvudet upp och då är han INTE förbannad för att huvudet är tungt som han är annrs då han legat på mage en stund....lägger man honm på rygg, ligger han och sparks och sprattlar och är så glad. har till och med plockat bort sängmobilen..  

• anjiali

M är rätt så nöjd trots dålig / lite sömn.

Här inne var det lugnt idag . Själv är jag trött efter natten och räknar med en tuff natt inatt igen. M har helt ändrat rutiner idag och även gjort lite nya trix i babygymmet .

Nu var det längesedan så jag säger KNIP !

• Sladdis

Anjiali: Ja, jag kom inte alls in på appen utan fick gå in på datorn för att registrera maten.

• down under

Kian är inte glad när han inte sover.. han är så övertrött att han bara skriker hela tiden..
    Idag har varit en sån dag.. sover typ 5 min och vaknar sen och e grinig som f*n..
    Jag håller på att bli galen på honom.. orkar snart inte mer!
    Dom senaste dagarna har inte nåt varit bra.. han vill inte sova, inte ligga i baby gymet och inte vara i famnen heller! Inget duger vet inte vad ungen lider av! Hoppas bara det blir bättre snart!
    Hans skrik påverkar ju inte bara mig utan dom andra barnen oxå..Hoppas han inte är så här när vi ska flyga till Florida för då vet jag inte vad jag gör.

Ang vv appen så hade jag problem igår, kom inte in alls så jag raderade den och installerade den på nytt och då funkade det. Prova det.