• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Jmst: Grattis till suveränt resultat. Håller dock med Anjiali. Vill inte utesluta något. Dessutom ammar jag fortfarande och på BVC sa de att det inte var bra att utesluta kolhydraterna ur kosten då. Så viktminskningen får hellre ta lite längre tid. 7,2 kg på åtta veckor är ändå helt ok med tanke på att jag inte försakar något.

• anjiali

Sladdis: har försökt skriva på vv till dig .

Krya på er alla förkylda ! Inte roligt alls trött är man ju redan så en förkylning på det är ingen höjdare :-/. Jobbigt för er. Här är det bara en tidsfråga innan barnen släpar hem något virus !

• SaJo81

Jag är tack och lov inte förkyld Men det är inte bara lilleman som är snorig här hemma, alla mina grabbar är snoriga och deras pappa har en riktig "mansförkylning" och det är såååå synd om honom så känner mig just nu ensamstående med FYRA barn istället för kvinna med manick tre barn....

• Trolla75

Jmst- då är det du o jag!
    Fast jag har varit liberal nu det sista...
    Men måste verkligen ta tag i det strikta igen, men trillar tillbaka i dålig dager varje helg!
    Behöver pepp!!! ;)

• anjiali

Inte för att vara sån, men med vv så trillar man inte dit för man får äta allt . Det gillar jag :D.
    Men alla sätt är bra sätt utom de dåliga !!!

• Trolla75

Anjiali- nackdelen med vv är att man går upp när man slutar... Det är i alla fall min erfarenhet!
    Och jag mår verkligen superdåligt av kolhydrater! Magen sväller upp långt upp under brösten och jag känner mig förövrigt helt uppblåst med hjärtklappning till följd!