• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Idag blev de ny vägning och mätning.. Ja va ju så sjuuuukt nojig att behöva börja med ersättning. Men till min stora lättnad så hade han gått upp!!
    Nu väger han 6370gram (förra veckan 6240 gram) han har även vuxit pang mycket 66,5 förra veckan 65 cm :)
    Åh jag är så lättad!

• anjiali

Down under: håll ut !!! Det blir bättre. Det vet du som har barn sen tidigare. Snart är denna tid förbi. Känner också frustration ibland, speciellt nu när tre månader av dålig som börjar ta ut sin rätt !

• anjiali

Natten var inget vidare men ändå bättre än igår.

Får nog ta och kontakta vv och klaga på appen. Funkar fortfarande inte jätte bra :-/.

• SaJo81

Min lille pöjk har blivit förkyld:( så snorig stackars liten! Snörvlat och haft stora problem med att äta :/ han åt i natt både klockan 3 och 6 Han som annars sover 22-07 resultatet är förstås att hand lyxmamma är ovan och skittrött! Nu ska jag strax lämna dom andra två på förskola sen ska vi träna jag och lilleman

• Jmst

Jaha viktväktarna :) jag kör på lchf, bästa dieten någonsin. Har tappat 17 kilo på 10 veckor utan att motionera ;) bara några promenader med barnvagnen.

• anjiali

Jmst : grattis ! vilket resultat !

Skillnaden är nog att vv inte är en diet. Jag tror inte så mycket på att utesluta saker . Visst hör jag att det funkar, men personligen vill jag kunna äta allt i måttliga mängder så klart he he...

• grahnkotten

Här har vi en förkyld pojk också! Har provat att droppa i bröstmjölken i näsan på honom nu, han blev skit ledsen och förbannad! Måste vara obehagligt men det verkar som att den täppta näsan släppte iaf! Jag är också riktigt förkyld, rinnsnuva och huvudvärk från helvetet.. Usch! Ingen bra kombo med en ledsen och gnällig pojk! Stackaren! Längtar till mannen kommer hem så jag kan vila lite! :)

• FruSandra

Jag har också åkt på värsta förkylningen. IGEN? Ont i kroppen och når piss :( hoppas ja inte smittar Vilgot :S