• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Trolla : ingen fara . Härligt att du hittat något som du tror på och fungerar för dig. Jag är för mångfald av alla di sorter :D

• FruSandra

En kompis morbror körde Lchf och hade diabetes och de skuta med att han inte behövde ta en enda spruta..

Ja tror på Lchf men ja äter allt. Ja vill inte gå ner i vikt heller och har svårt att gå upp i vikt..
    Skulle dock behöva hjälp med sockerbetoendet...

• Trolla75

FruSandra- det fiffiga med lchf är att hjälper kroppen att hitta "sin" idealvikt!

Alltså överviktiga går ner och ubderviktiga går upp... Det låter nästan för bra för att vara sant ;)

Och det där med insulinet, det är fantastiska saker som händer i kroppen!

En kompis, hon har ingen egen produktion alls men från att ha tagit insulin till varje måltid tar hon nu bara morgon och kväll och dosen har minskats...

• FruSandra

Trolla
    E de sant? Ja som trodde man bara gick ner :D kanske ska köra de trots allt när ja slutat amma :)

• Trolla75

Min lilleman har sovit precis hela dagen med några få avbrott med amning...

Han blev 12 veckor i går min lillesnutt, han har blivit så stor... På god väg att växa ur sina 62/68 kläder...
    Börjat ropa hem lite 74 på tradera... :) känns galet är inte 74/80 för 1 åringar???

Ja vikten o längden får jag vänta med till den 24/10 då ska han även få vaccin mm.

Och visst var det tandsprickning här för ett par dagar sedan... Nu anar vi en vit liten tansebissing... Stackarn! Redan!?