• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Se där ja, då somnade hon och vad hör jag ??? Braaaaak i brallan . Vad tusan ! Bara till att byta blöja.
    Gissa vem som är vaken igen ? Om fem timmar är det dags att gå upp och än så länge är sömnen noll. Känner lite panik !!!

• Sladdis

Anjiali: Åh, vad jobbigt. Men det blir bättre. Det hoppet klänger jag mig fast vid. Matteo somnade för natten kl 23 och nu var det dags för mat 2:30. En gång till innan morgonen blir det också. Nån gång ska de väl sova hela natten.

• anjiali

Vi har varit uppe båda två inatt (jag och min man). Äldsta tjejen var också uppe efter att drömt mardröm.
    Huvudvärks tabletterna har inte hjälpt kan jag säga.
    Plan för idag. Göra absolut ingenting !!!

• skuttare

Lider med alla som har det tufft!! Man vet ju att man snart får sin beskärda del. 3mån fasen närmar sig. Men som jag sagt tidigare så bävar jag mest för 4 mån fasen (17 v). Den var grym med min stora tjej. Jag bara längtar efter att få lite ät och sovrutiner på dagen men än så länge så är hon ju lite liten å sover för mycket .

• EllaBella02

Vi har sovit rätt bra i natt! Somnade vi halv 8 och vaknat 2-3 gånger för att äta. Vi är vana att öra varannan timme på nätterna också fortfarande : )

• Trolla75

Lilleman sköter sig i sover bra 23-07

Men mellersta stackarn, vakna vid 2-3 och gråter hejdlöst, nästan varje natt, tiden kan variera lite...
    Hon har en sådan fruktansvärd växtvärk, morgon, middag, kväll och natt!
    Det är inne på fjärde månaden nu! :((

Vi har äntligen fått en remiss skickad till ortopedien... Men har ännu inte fått någon tid?
    Men att det ska sitta i så länge har jag själv inget minne av?
    Börjar bli rädd att det är något allvarligt! :' (

Hoppas dom snabbar på lite nu!!!

Nu somna lilleman om gott på armen, gubben ska gå upp med mellersta som ska till förskolan... Den stora reder sig helt själv! :) är så glad över detta!!!

Nepp hoppas på lite mer sömn nu!

Anjiali- hoppas det vänder snarast och att du får en lugn vilsam dag i dag!

Försök sova när M sover...

Kram

• froggyL

Hur märker man om de har växtvärk?

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • Trolla75

Ja du, gråter skriker hysteriskt och hon är ju stor (5 1/2) så hon berättar ju vart det gör ont....
    Det är smalben och ankeln som gör ont och så byter det ben...