• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tekla78

Just det, Emil gallskriker om man så mycket som kommer i närheten av stick-området på vänster sida Nu har han dock sovit ett tag. Det var bökigt att lägga ner honom. Hoppas det funkar inatt efter amningen.

• Trolla75

Åh stackar di små som fått sina sprutor, hoppas det går över snart på dom! ser inte fram emot det nästa vecka... : /

• millifjor

O vi ska dir den 29, läkaren hade inte tid innan, då är vår skrutt exakt 3 månader oCh en dag

• EllaBella02

Har inte haft högre feber än 38,6 sedan vi tog Alvedon. Har tagit temp typ varje gång vi vaknat varannan timme. Nu på morgonen hade hon 37.7. Ger ingen Alvedon om det inte går över 38,5 eller att jag märker att hon har ont. Får se vart febern tar vägen idag. Dumma spruta : (

• anjiali

Viktdag idag. 3 kg på 3 veckor . Känns otroligt bra att det lossnat lite och jag äter så mycket. Kan knappt tro att det är sant.
    2 kg kvar till första delmålet och 9 kg till slutmål.
    Fast jag undrar lite över amningen. De rekommenderar ju inte att man går ner mer än 0,5 kg per vecka. Vill gärna att det ligger på ett kg men vill absolut inte riskera att amningen påverkas. Hade ni varit oroliga ???

• AAEV

Jag går också ner ca 1 kg i veckan trots att jag äter upp allt jag ska. Jag är inte orolig:)

På tal om amningen, ni som ammar hur länge har ni tänkt? :)

• anjiali

Jag har tänkt sex månader minst. Sen får vi se hur det känns. Ammat ettan i ett år, tvåan sex-sju månader. Vill gärna kunna vara lite friare än vad jag är nu. Men det kan ju bero på att jag är nappen.