• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • millifjor

Åh vad kul Anjiali att vara instruktör
    Jag tycker ju att träna är skoj jag med, var på core idag och imorgon har jag bokat ett spinning pass, hoppas man pallar bara, haha!

• SaJo81

Jag hade seriöst inte tränat på 15 år ny när jag började efter Bastian! (Eller hur många år sedan det var man hade gympa i skolan) nu har jag tränat mellan 1-3 gånger i veckan i 7 veckor! Det tycker jag är rätt bra faktiskt:)

• Tekla78

Bra gjort SaJo! Första gången på spinning trodde jag att jag skulle dö redan på uppvärmningslåten. Var så rädd för att "fuska" så jag hade alldeles för mycket motstånd på :) Nu tycker jag det är en bra träningsform med 30min spinning och 30min core. Har dock sagt upp medlemskapet på Sats för jag löptränar mest ändå. Har inte riktigt kommit igång än, men det kommer

• skuttare

Här är en till träningsnörd .Har egen häst som jag tävlar på. Älskar att springa. Är med i nåt lopp om året när ?det hinns med för motivationens skull. Tränar gärna styrka på gym och simma. Men man hinner ju inte med på samma sätt längre med två barn ochen häst som ska hållas igång. Har börjat med mamma core för ett par veckor sedan och man har ju verkligen tappat!! Jogga har jag provat några ggr men får lite ont i ljumskarna vid fogarna så jag tar det lite lugnt. Bara längtar tills man kan springa !ordentligt!!

• anjiali

Joggade 6 km i veckan, var så skönt . Hoppas kunna köra ett lopp på milen till sommaren. Gbg varvet får vänta, om jag ens springer igen.

• skuttare

Känner du inte nånting när du springer Anjiali? Det tar väl trots allt ett tag efter förlossningsom allt är som innan?

• anjiali

Det gick ju inte fort men kändes rätt ok i kroppen. Kondisen var hyfsad. Brukar springa milen på en timma annars. Nu om jag hade orkat springa en mil så hade jag haft den på en timma tio minuter. Så det är rätt stor skillnad.

Ska försöka få till en runda i helgen igen .

• skuttare

Det är det tempot jag oxå hade innan graviditeten. Det är ju så gött när man har bra kondis å bara orkaR rulla på

• FruSandra

Ja skulle va glad om ja bara kunde ta en promenad.. Men så fort jag går mycket gör sig foglossningen sig påmind med bravur... Längtar såå tills den är borta! ( om de någonsin försvinner) min läkare sa att när man slutat amma, och alla hormoner har återställt sig. Då kan man hoppas den försvinner.,,
    De ska bli kul imorn o se om jag överlever dagen.. Ja ska på Underbara Barnmässan.. Då blir de gå en heldel :S

Vad gäller amning så hoppas ja kunna amma till 6 mån...