• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

SaJo: Hoppas ni kryar på er fort. Typiskt att ni skulle bli dåliga inför denna speciella helg.

• tundra

SaJo: Usch för att känna sig trött och sliten när man har mkt att stå i som inte kan vänta heller!

Ja är man less på förkylningar eller! Tycker en avlöser den andra här hemma.

• anjiali

Lilla M sover ALDRIG känns det som. Kassa nätter och inget på dagarna. Får ett bryt snart, kan hon bara somna nån gång ??!!!!!

• Sladdis

Anjiali: Du kommer iaf i dina gamla jeans så jag tycker du ska vara tyst!ð??? HiHiHi. *inte alls bitter*ð???❤

• Sladdis

Anjiali: Sovande bebis OCH kommer i gamla jeansen... Livet är bra orättvist. ;) Hihihi.

• FruSandra

Ellabella
    Ja prata med Bvc idag. Hon sa att efter en vecka med grötsmakis så tyckte hon man kunde lägga till en smakis till, typ nån fruktpure...