• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75

Haha... Har blivit så "mobbad" över att jag haft smör i teet, men jag tycker det är grymt gott!

Jag är en sån som måste ha massor med mjölk i teet, men nu gör jag te som vanligt i med en rejäl skiva 25-30gram och mixar ihop det hela... Det blir som en skummig latte ;)

Sen kan jag även ha en skiva smör uppepå
    Som sagt, jag är en smörälskare... ;)

• anjiali

Trolla75: jag är ledsen men det var nog bland det äckligaste jag hört
    Jag tror jag tar mitt te som vanligt å äter lagom av allt :D hihihi

• Trolla75

Haha... Ja jag säger ju det! Reaktionen blir att folk rynkar på näsan...

Men det är klart att ni som inte käkar lchf bör ej testa... Dålig kombo med kolhydrater ;)

• grahnkotten

Kan förstå att folk rynkar på näsan! ;)
    Och som sagt tillsammans med kolhydrater är det nog inte en sån bra kombo!

Sitter och pyssla med julkort/tackkort till alla som har gratulerat Melvin när han föddes!

• Sladdis

Idag vände sig Matteo från rygg till mage. Han är 4 månader och 12 dagar. Trodde de alltid började med att vända sig från mage till rygg. Det har inte M hört iaf för han skippade det. Han såg alldeles chockad ut där han låg som en säl. Jag och mannen tittade förvånat på varandra och då gjorde han om det. Jag rusade iväg och hämtade videokameran men tror ni han skulle göra om det då? Nejdå, icke!

• Tibell

Sladdis : Lovis vände också från rygg till mage idag ;) mage till rygg har hon kunnat länge...säkert en månad men rygg till mage har hon kämpat med ett tag nu !

• Emmizen80

Sladdis, tibell: Gustav vände sig oxå från mage till rygg idag flera gånger, han vänder sug inte från rygg till magen än

• anjiali

Å Milea har också vänt sig från mage till rygg. Men hon vände inte tillbaka. Trodde det skulle vara lättare att ta andra håller . Imorgon blir hon 4 nånsin lilla skrutta. BVC idag och allt vara bara bra. Vi ska börja så sakteliga med gröt på kvällen med hopp om bättre nattsömn. Sen blir det inte mer än smak upplevelser till sex månader