• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Cizzi86

Va sjukt..Charlie vände sig oxå från rygg till mage för första gången idag;) han blir 5 mån om en vecka. Det är så kul att följa deras framsteg. Även om de inte ålar lr kryper så rör de sig väldigt..iaf Charlie. Ligger i sitt babygym och nästa stund är halva kroppen utanför lr så har han vridit runt ett varv:P började ge gröt så smått när han va 4mån och nu äter han en portion..med en hel del kladd:) ger han smakupplevelser av det vi äter men väntar nog oxå till efter 6 mån innan jag börjar med mat.

• EllaBella02

Här är det sjukstuga fortfarande. : ( Tösen är genomsnorig. Ammandet är inte helt lätt alltså. Var tvungen att åka och köpa en pump för att se om vi kunde ge flaska sittandes eftersom det är svårt att amma henne liggandes. Men fan va ont det gör att pumpa! Köpte en vanlig handpump och nye får jag ut mycket heller! Nu har vi bullat upp i sängen, hennes madrass liggande kuddar under huvudändan och förhoppningsvis underlättar det. Hon hostade även så hon tappad andan förut i samband men gråt : ( Man har typ sovit några timmar på två dygn nu. Jag har svårt att sova, måste lyssna på hennes andning hela tiden.

• smulan12

Noah har också vänt från rygg till mage idag. :) Tappade räkningen tillslut. :p så fort han låg på rygg igen vände han sig. :)

Det där med theet var nog bland det konstigaste jag hört. :p och inte något jag skulle våga prova. :p

• anjiali

Ellabella: hoppas hon snart mår bättre. Jobbigt när de inte mår väl de små liven !!!

• skuttare

Sladdis och Anjiali : fattar inte att ni orkar sitta å skriva på natten. Men kul för mig för då har jag nåt att läsa när jag vaknar.

• skuttare

Vi har väldigt orolig liten bebis nu. Gråter ofta, vill äta oftare och vaknar många ggr På natten. Svår att komma till ro på kvällen. Somnar men vaknar av minsta lilla. Hon är 16 v på Söndag och jag antar att det är så här vi kommer ha det i ca 3-4 v tills hon kommit över detta utvecklingssprånget.

• Tibell

ellabella : Stackars liten Kanske dags för ett besök hos farbror doktorn så han får lyssna lite på henne ? Kanske rs ?

krya på liten !