• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75

Smulan12- precis så hade vi det igår natt, att han va vaken till jättesent.

Nu sover han sedan 23 som vanligt, men jag kan inte somna... Frustrerande! Och i morgon hade jag tänkt mig en tur till Ikea när vi ändå ska in till Göteborg en sväng... Gah...

• Libe

Vicki 123 - har samma här! Tror jag har en inflammation i musklerna. Har djävulskt ont. Blivit värre och värre och igår kunde jag knte böja mig. Har haft så ett par gånger tidigare. Har sluppit det ett par år nu, jag började träna upp stabiliteten i bålmysklerna vilket hjälpt men nu är det iaf tbks. Kan nog bli så när man bär och när magnusklerna är lite si och så.

• EllaBella02

Min bebis är också jätterosslig : ( Imorse hade hon hur mycket snor som helst. Stackars liten. Läkaren som tittar på henne igår sa att om det är Rs så blir de ganska rejält sjuka. Orkar inte äta, andningen blir jätteansträngd typ magen dras in hårt och hängiga. Alla våra små bebisar är ju sjuka : ( jag har lagt över hennes madrass i min säng och lagt kuddar under och en över som hon sover på. Funkar ganska bra. Mannen är förvisad till soffan

• grahnkotten

Vicki123: din bebis väger några kilo och din kropp är inte tillbaka! Musklerna är troligen inte lika starka som innan och sedan märker jag iaf på mig själv att hållningen inte är den bästa när man bär! Börja med att göra lite stabilitetsträning för rygg o mage! Och tänk på hållningen när du bär!

• juliaannaeva

Mitt bland alla sjuka bebisar o sömnlösa nätter så fliker jag in med lite positiv energi! Idag har jag och mamma varit på spa på en salong här i stan! Haft fotvård, fotmassage och helkropps massage (välbehövligt efter allt bärande) o ikväll blir de partaj och utgång med gamla vänner! Tyris är hemma med pappa hoppas hon uppför sig! :)
    O hoppas alla som har en sjuk bebis att dem piggar på sig! Kram

• anjiali

Juliaannaeva: Gud vad härligt det lät !!!
    Massage är snart ett måste. Så stel i musklerna i ryggen så det är inte klokt :-/.
    Hoppas du får en trevlig kväll

• SaJo81

Äntligen soft i soffan efter Bastians dop! Över 50pers som man ska hinna prata med, samtidigt som man ska hinna med att vara köksa och värdinna och öppna presenter etc!

Haha jag som bakat hela veckan och trott att det inte ska räcka har hur mycket över som helst, massa kakor och massa tårta! Någon som vill komma på fika :P

Bastian har fått massa superfina presenter med, självklart det "vanliga" sparbössor, silverramar och fotoalbum, men även två jättefina tavlor, en fin minikista med sitt namn på, en urgullig korg där vi ska lägga hans små nallar....ja hur mycket som helst!

Alla barnen har redan däckat och mannen har fått feber! Tror vi tackar för oss för idag nu!