• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • AAEV

Millifjor: vi har 13 mån mellan ettan och tvåan, och 2,5 år mellan tvåan och trean. Så äldsta har nyss fyllt fyra och yngsta är snart 6 mån. Jag vill nog ha ett barn till men min man tycker det räcker

• momster

Vi har 7,5 år mellan ettan och tvåan och 2,5 år mellan tvåan och trean.
    Och vi har väll inte sagt att vi inte ska ha fler barm än men samtidigt inte sagt att vi sa ha fler heller. Men innan så är det tänkt att mannen ska fått nytt jobb igen och jag kommit på vad jag ska utbilda mig. Men det blir väll 5-6 år mellan Denver och nästa om de blir en fjärde.

• SaJo81

Vi har nästan tre år mellan våra! (Dom stora blev 3 i början på september) det är väldigt lagom tycker jag, men en ultimat tid gör oss hade kanske vart ett år tidigare för runt tvåårsåldern har hittills varit den enklaste med dom andra två, strax efter vi blivit gravida denna gången kom trotsåldern som ett brev på posten så om jag inte hade blivit gravid innan det så hade vi inte skaffat en till! (Låter dramatiskt kanske, men två stycken i den värsta trotsen samtidigt är verkligen ingen picknick)

• SaJo81

....och vi har bestämt att vi är färdiga nu....även om Bastian är så sjukt snäll och enkel att jag redan är sugen på en till..

• skuttare

God jul allihopa!! Vi var till ena delen av släkten igår kväll och det tog tydligen knäcken på den lilla . Hon var vaken mellan 5och 6 men somnade om och sover än!!!! Sliten liten tjej

• EllaBella02

God jul alla brudar! Tänk att vi har hängt ihop i över ett år nu! Förra julen var vi mitt uppe i 12 veckors gränsen och nu sitter vi här med våra bebbar : ) Tack för att man alltid har någon att ventilera med här! Kram på er!

• enilorac81

God jul på er alla! Håller med Ellabella kring hur man förra året vid den här tiden gick och nojade sig kring 12 veckors gränsen och nu sitter vi här med våra underverk.

Kul att detta forum lever vidare och man kan dela av sig kring erfarenheter!

Kramar från vår lilla familj ❤