• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • millifjor

Vår är också mer trött, och gnälligare än vanligt.

Idag ska jag in till Sthlm och mellandagsshoppa med min syster och en kompis, ska bli så kul! Mannen har ju legat sjuk i en vecka med influensan så jag har ju tagit allt här hemma så det ska bli najs att få vara lite själv

• Gulia84

Han har vart sån i typ en och en halv vecka. Och vi har inte behövt julstressa så det är väl nån period de är inne i säkert.
    Men han sover inte länge.... Så frågan är om han vaknar och fortfarande är trött för att sen bli gnällig och tröttare.... Tänk om de kunde prata! :)

• SaJo81

Vår lilla grabb har två nätter i rad sovit i princip från 20-10 och sen vart vaken 1-1,5 timme och somnat igen (han sover nu) så han sover också mer än vanligt!

Ska ta en "paus" hemifrån sen jag med! Det är tydligen massa hockey på tv idag så min man skulle vara hemma och kolla på det med barnen! Jag tar i och för sig med mig lilleman, han är ändå så enkel att ha med på saker :) ska träffa min syster på mellandagarean en sväng!

Ska kolla med henne om hon kan va barnvakt i dagarna med då jag och mannen fått biobiljetter och presentkort på en restaurang här hemma och tänkte passa på att se The Hobbit och käka lite gott :)

• enilorac81

Emmizen, en vän sa att man kan läsa om det på amningshjälpens hemsida, hittade dock inget-men surfa runt lite där. Och krya på dig!!

• Tibell

Och här har vi en liten tjej som fått en allergisk reaktion igen eksem och har kräkts mellan 30-40 gånger idag...är tröööött på allergier !!

• anjiali

Tibell: fy vad jobbigt det låter

Emmizen: svårt att undvika kanske. Men försök att vara så lite tillsammans som det går och mycket god handhygien. Men vet inte om det hjälper. Krya på dig.