• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Vill önska er alla ett gott nytt år! Hoppas vi håller ihop ett tag till :)

Kommer ha fullt upp idag, bl.a. fixa tårtor tills imorn (ja fyller år :D )
    Vi har åkt upp till huset i Åre, så idag blir de korvgrillning ute med pulkaåkning :) ska bli så kul! :D

• SessanM

Juliaannaeva: härligt med semester i värmen! Vi ska till gran canaria i februari så tar gärna emot tips om att resa med liten när ni kommer hem :) Eller om ni andra har något bra tips!

• SaJo81

Vi ska också börja babysim nu i januari och här är tydligen vissa bestämmelser om badbyxor, badblöja var inte tillräckligt tydligen i alla fall! Ska simma med AquaBarn fast det kan ju vara simhallarna som har bestämmelser iofs :) ska bli jätteskoj i alla fall, gjorde aldrig sånt med dom andra två då min jobbar skift och jag inte gärna kunde simma med båda samtidigt ;/

• grahnkotten

Vad härligt med semestrar, vi funderar också på att åka framåt våren, innan han börja gå..! Men måste kolla över ekonomin lite, måste måla om huset i år! :(

Tror att det blir badbyxor, men hat man vanlig bölja under det då, eller håller det tätt? Känns som att bajs lätt rinner ut.. Det är inte direkt fast här..! :)

• millifjor

Gott nytt år på er allihopa!
    Ska inleda nästa år med strikt kost och två månaders shoppingförbud, ska bli spännande!

• juliaannaeva

Är de någon som flugit med en liten o som vet om de är okej Att ta med ersättning på pulver? Kommer man igenom säkerhets kontrollen med de ?

• SessanM

Barnmat får man ta med tom i flytande form för att täcka resans längd.

• tundra

Var beredd på att smaka av den själv för att visa att den inte är farlig. Urk.

• juliaannaeva

Hehe ja ;) men om man hat med pulver o sen köper vatten där inne, o blandar ut med tevatten så man får rätt temperatur. Får man smaka på pulvret då?