• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • skuttare

Anjiali: sover din lilla lila dåligt än eller var det bara tillfälligt ? Min vägrar oxå att sova längre än 30 min på dagen och det är så frustrerande. Hinner inte med nånting!!!! Jag och stora tjejen hinner ju bara ut så är det dags att gå in igen. Sover oftast 4 ggr per dag för att ta sig ända fram till kvällen. Så har det varit länge men några dagar så sover hon längre pass och då tror man att det vänder men sen är det likadant igen!!!

• Lovisblomman

Skuttare: så är min tjej också ! 30 min, 4 ggr per dag. Bara något enstaka tillfälle hon har sovit längre. Hinner verkligen inte med ngt dagtid när det är bara powernaps:) hoppas det vänder snart!

• anjiali

Skuttare: hon har alltid sovit dåligt och lite på dagarna. Näst intill omöjlig att lägga ner. Det verkar vara hennes stil :-//.

Hoppas ni får lite bättre som och att det bara är en fas.

• Gulia84

Våran sover oxå bara 30 min 4 ggr! Känns inte som han är utvilad när han vaknar.

• SessanM

Samma här med 3-4 30 minutare.. Jobbigt men vad gör man?

• enilorac81

Vi har gjort så att Elias sover 2 pass a 1h. En på förmiddagen och en på eftermiddagen. Det funkar bra tycker vi. Innan sov han 4 pass- 2 på förmiddagen och 2 på eftermiddagen. Brukar gå en promenad en av gångerna nu för att få lite frisk luft samtidigt.

Till er som är förkylda- krya på er och hoppas ni blir friska snart!

Till er alla-god fortsättning!!

• SaJo81

Vi flög när våra andra två var små, hade med oss pulver och köpte vatten innanför och det funkade fint!