• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • EllaBella02

Nä, hon sover i vår säng fortfarande och oftast somnar hon när jag ammar. Men nu på sista tiden så släpper hon bröstet vill ha tutte eller mitt finger i munnen och liksom ålar runt mera och gnäller lite mer.

• CattanB

Jag fick höra av en kompis, jag vet inte om de stämmer och har absolut inget underlag för de, att man kan försöka få bäbis att sova innan 14. För jag hade problem för några veckor sen, tyckte de blev "bökigare" och man fick vara uppe med henne två-tre timmar längre än jag tyckte hon skulle. Så jag aktivera henne med massa roliga saker och fick henne att sova middag innan två. Sen började hon sova som vanligt igen :)

• momster

Måste bara få skriva av mig.
    fast positiva saker denna gång. Jag är så himla Stolt mamma i dag !
    Trinity slutade med blöja på dagtid och nappen på hel tid på nyårs afton och i morse var blöjan torr när Trinity vaknade.
    Är så super stolt över min lilla prinsessa !

• EllaBella02

Vi har köpt ny vagn! En cresent Trike. Testade den igår, jätteskön att köra och lite mer smidig än min Brio nu när jag inte använder liggdelen i alla fall. Grå blev det. Beställde på Lekmer. Har även köpt en ny babywatch med kamera. Helt oslagbar!!

• juliaannaeva

Har ni andra bytt till sittdelen? Har en brio happy o undrar behöver dem sitta fast med bältet när den ligger ner i den?

• grahnkotten

Vi har också en brio happy och bytte till sittdelen för ca 1,5-2 månader sedan! Vi har en åkpåse i och spänner inte fast Melvin! Han rör sig inte än, utan ligger still i vagnen..

Idag vaknade jag av att Lilleman var helt dyngsur.. Feber 39.1, dumma dumma spruta! Har gett Alvedon nu och han sover! Hoppas han sover sig förbi allt!

• AAEV

Vi har fortfarande liggdelen, hon ligger så bra där fast vi bytte nu när vi är på semester för då tog inte vagnen så stor plats i bilen