• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • enilorac81

Anjiali- bra idé med egen tråd. Är det någon som sitter vid en dator och kan fixa det? Annars säg till så sätter jag på min dator (vilket sker typ var tredje månad).

Just ja- har också sjukt svårt att komma till ro på kvällen nu. Elias sover ju bra. Men jag kan bara inte somna! Så störande!!!

Milifjior- coolt att du kör mamabootcamp, bra gissar jag??

• anjiali

Enilorac- sitter aldrig vid dator. Tror inte jag kan mitt logg in . Men det kan jag säkert leta upp å andra sidan. Hur "privat" kan en tråd vara här på fl ??? Den blir väl öppen för alla även de som ej är medlemmar eller så ? Kanske inte gör så mycket.

Små sovit lite nu på morgonen men "baksmällan" är inte å leka med efter denna natten. Men det är dags att kicka igång ändå.

• millifjor

Annars kan ni leta upp mig på fejjan, Emilia Kaliff heter jag

Har bara testat ett pass, helt ok, fast jag föredrar att träna utan bebis, blir liksom mer träning då!

Har också vilat nu en sväng efter e pissnatt, hoppas man orkar göra nåt nu

Är set nån mer än jag som har eller börjar jobba snart? Nästa vecka börjar jag jobba 3 dagar i veckan fram till mars, sen heltid! Nu var den här ledigheten slut redan:-/

• Tekla78

Ska till barnmorskan på måndag. Igår kände jag precis trådarna på spiralen och idag är de försvunna. De ska sticka ut ca 0,5-2cm. Blir lite nojig att livmodern börjat växa för att en liten simmare lurat spiralen. Håll tummarna för att det inte är så... :-S

• SaJo81

Kl 13 är det dax för lilleman att få vaccinering, han var ju sjuk för två veckor sedan när det egentligen var dax! Hoppas han slipper feber och sådant denna gången :/ ska passa på att väga honom igen då vi ökat på maten rätt mycket! Hoppas på att snart kunna skippa den där väckningen vid tolv på natten!

Idag fick lilleman smaka på morot/potatispuré det uppskattades faktiskt :) största problemet är väl att fatta hur skeden funkar :)

• FruSandra

Idag blir Vilgot 6 månader :)

Igår bodde jag o maken på hotell, vi har spaat och ätit gott o ja hade hoppats på en skön sömn.. Men de blåste så jäkligt så de enorma fönsterna vibrerade så jäkligt så de lät så jäkligt.. Så rätt sömnlös natt... :(

• Sladdis

FruSandra: Grattis Vilgot!:)
    Trist att ni inte kunde sova när ni hade chansen att slappna av riktigt.

• CattanB

Dotra har fått en kraftig hosta och misstänker ett RS-virus :( ska in på på måndag till BVC. Hoppas de bara är lite förkylningshosta och inget allvarligare än så. Men äter bra och är lika glad som vanligt så tänker nog inte börja oroa mig i onödan.

Nån som har erfarenhet av RS-viruset? Vad hände? Hur gick de? Va är de isf för behandling? Osv?