• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tibell

Aha ser nu att ni varit inne...
    Fick hon inhalera något ?vad sa läkaren att ni skulle göra ? Rs provet går väl smabbt så det borde ni ha fått svar på?

• Sladdis

Skuttare: För att diagnosticera kör de in en tunn slang långt bak i näsan och får med sig snor ut som de körde 5-10 min i en maskin och där fick de reda på om det var RS. Vi hade ca 7 dagar i helvetet men allt som allt tog det ca 3 veckor till det var över. Har dock hört att det kan ta månader innan det är helt över. Hoppas lilltjejen blir kvitt eländet fort.

• CattanB

Gjorde ett till gravtest. De va positivt! Så när jag precis har fyllt 25 är jag 2-barns mamma om allt går sin väg. Helt otroligt! Från att inte veta om man kan bli mamma så ska man ni få en till! :) otroligt glad!!!

• skuttare

Inget prov taget. Han sa flera ggr att hon var gränsfall, men tyckte att hon nu i dagsläget kunde åka hem men att om hon blev sämre skulle vi åka in. Hon har även ganska hög andningsfrekvens. När han fick höra henne hosta så sa han att det låter misstänkt rs. Har bricanyl sen i måndags och nu skulle hon gå på Alvedon oxå för att inte fresta på kroppen för mycket. Hon syresatte sig bra och han kunde inte höra nåt på lungorna sa han. När stora tjejen var som värst i astman så var det en distriktläkare som inte hörde nåt heller och sa att hon var tätt i näsan så det tar jag med en nypa salt

• EllaBella02

Supergrattis!! Ja, vi kanske hänger allihopa när nästa kull kommer! : ) min tös hade 38,9 ikväll! : ( fick Alvedon. Vet inte om det är tänder sin spökar. Verkar inte förkyld eller så än. Stackars lilla : (