• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Sladdis : jobbigt med amningen :-//. Men det är kanske dags. Jag är också där å trampar. Sluta eller inte. Hoppas det kommer kännas lättare och att du äntligen ska få sova !

CattanB: grattis ). !!!!

• HannaVirrpanna

Ja hur i hela friden ska man göra med amningen? Fortsätta eller sluta? Hon älskar ju att amma och det är så smidigt och mysigt på kvällen men... Sist jag slutade amma på dagen så försvann all mjölk snabbare än ögat. Skulle gärna amma men hon blir ju inte mätt... Och ju mer jag tänker på hur mycket friare man blir med ersättnings så känns det lockande...

• Sladdis

Anjiali: Ja, det är tuffa beslut. Det gör det lite enklare att han själv var redo att sluta. Min mamma berättade att när min lillebror var 6 mån hade hon det nästan som jag och beslutade att sluta amma. Hon var dock tvungen att åka bort en helg för han vägrade ta något i sin mun som inte var bröstet. Hon kände sig som en svikare och det är inte heller kul. Jag slipper den konflikten.
    Inatt ska jag sova på ovanvåningen med öronproppar men för mannens skull hoppas jag Matteo sover! Hihi.

• grahnkotten

Men vad roligt med en liten till cattan! Grattis! Var det planerat? Förlåt om du har berättat tidigare, har inte läst allt...