• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • enilorac81

FruSandra- du ska kunna utnyttja friskvårdsbidraget när du är f-ledig. När det kommer till semsterdagar har jag tyvärr mindre koll.

• chess07

FruSandra i landstinget så får vi semesterdagar de 100 första dagarna vi är hemma men inte för resterande (om ja fattat rätt!) eftersom jag inte tog semester i somras så har jag dem dagarna kvar så i sommar tänker jag ta semester och resten föräldraledigt så börjar ja jobba i sept!

• juliaannaeva

Oj då! Har visst en del att lösa igen, nu är vi hemma från ett soligt Teneriffa.. Haft kanon väder inte under 25 grader (dock lite gör varmt tyckte jag eftersom Tyra var med) men hon skötte sig utmärkt och var så duktig!!! Skrek inget på planet dit och charmande alla, tyvärr blev hon jätte förkyld i torsdags kväll o hostade så mycket att vi var nära på att få ringa ut läkaren för Att hon inte fick luft :( men det gav med sig

• juliaannaeva

Men...
    Gav med sig rätt fort! Men på hemresan idag så hade Hon 39 graders feber och jätte snorig så den var inte så rolig.. :( tackar den som uppfann bärsjalen!!
    Annars har vi verkligen haft det toppen! Hoppas alla mår bra och att bebisarna växer o allt som dem ska :)

• EllaBella02

Idag än så länge är hon feberfri 37,1 på morgonen och 37,3 nu. Pratade med BVC också och fick rådet att avvakta. Håll tummarna ett bajsfebern är borta! : )

• grahnkotten

F.sandra: det enklaste är om du ringer din löneadm, här i Jönköpings landsting får man semester de första 180 dagarna man är hemma!