• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tekla78

Tibell, nädå, Emil kan sitta en stund, men kastar sig ofta bakåt eller tippar framåt så han är inte att lita på. Juldagen var första dagen han snurrade runt till mage och sedan dess ligger han inte på rygg mer än 5sek. Han snurrar på stället på mage, men absolut inte framåt eller bakåt.

Blev 6 mån för en vecka sedan. Sen är han oftast bara nöjd i 5 min i stöten, så var glad för att din lilla håller sig go & glad

• EllaBella02

Jag har varit med i denna tråden från början och jag gick inte med i FB tråden ich jag kommer nog stanna här med. Känns bättre än FB där alla kan läsa typ : )

• SessanM

Emilia ålar och kryper inte heller, sitter gör hon men har en kudde runt för hon ramlar åt sidan ibland :) Hon snurrar typ ett halvt varv och vrider sig åt olika håll, precis nyligen har hon börjat vända sig från rygg till mage men tvärtom bara några enstaka gånger.

• EllaBella02

Min bebis sitter själv en stund med kryper eller ålar inte heller. T... Hon är feberfri sedan igår så jag tror nog inte jag behöver åka in väl? Har ju pratat med dom varje dag typ : )

• Sladdis

Tabell: Nej han hade inte sovit. Undrar verkligen vad det var. Hoppas det inte kommer tillbaka.
    Matteo kan heller inte så mycket. Han sitter en liten stund men sen tippar han. Han går inte upp på knä i krypställning än.

• chess07

Tibell vår lilleman varken kryper eller ålar. Han kan dock sitta själv sen 1 månad tillbaka vilket är skönt för han kan sitta länge och vara nöjd och leka själv!

Han kan gärna vänta med att börja krypa länge för min del ;)

Jag stannar gärna kvar här ist för fb :)

• JWall

Det var några stycken som har hängt med från början iaf. :) är så nyfiken på hur det har gått för alla andra som skrev i början!

Peps kan vända från både mage

• FruSandra

Ja va inne på Ella jade som startade våran bildtråd. Hon fick ju utomkved men i höstas fick hon sin lilla tös :)
    Sen vet ja inte hur de har gått för de andra...

Snoffsan08 har ja kontakt med :) vi har träffats lite :) maddetj som också va me den början är min tränare på mamma/barn träningen så henne har ja också kontakt med :)