• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tekla78

Jag var beräknad till 7/7 enl mens och senarelades till 10/7 enl UL. Fick en kille, så det stämde inte på mig. Min kille är dessutom ganska stor.

• grahnkotten

Intressant! Här stämde det inte, vi fick 13 juli först som sedan ändrades till 31juli. Han är född den 29, efter hinnsvepning.

• Sladdis

Stämmer inte här heller. Första datum 10:e men blev flyttade till 13:e och han var heller inte så liten. Men intressant teori.

• chess07

Vi blev flyttade från 11e till 12e juli och fick en kille den 22a ;) så stämde inte på oss heller! :)

• chess07

Vi blev flyttade från 11e till 12e juli och fick en kille den 22a ;) så stämde inte på oss heller! :)

• chess07
    juliaannaeva skrev 2013-01-21 19:58:22 följande:
    Idag fick Tyra sin första tand! :)

Grattis Tyra lilla!! :)
  • juliaannaeva

Jag blev aldrig flyttad. Hade bf 27/7 men fick ju en tös 25/7 ikväll ska vi prova o byta sida i sängen! Alltså jag o mannen för o se om Tyra vaknar nu när vi ska sova! Undra jag om hon kan ha strulat på natten pga. Tänderna som visst är på väg!
    Idag har hon varit väldigt mycket ledsnare än vad hon brukar men de kanske förklarar de med tanden! :) nu ska vi sova här, hoppas alla får en god nattsömn och att våra bebisar är tröttna godnatt!