• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • tundra

Usch! Nu har illamåendet slagit till på riktigt. Yr i huvudet och hela alltihop.
    Har inte spytt och har inte lust med det heller.
    Bläää. Det är slitigt att vara mamma när man mår så här. Men vad gör man inte för sin plutt? Man biter ihop och fortsätter att leka, busa medan rummet gungar. Rynkar på näsan

• tundra
    Ntme skrev 2011-11-16 15:04:07 följande:
    OM man börjar må illa,när kommer det? Vilken vecka?
    Jag går in i vecka 7 idag. Men med sonen kom illamåendet i vecka 5 som ett brev på posten.
  • smulan12

Jag mår inte illa och har inte gjort det på dessa 7v som jag varit gravid hittills.. det är olika för alla. Min mamma var inte heller så illamående och under hennes tre graviditeter spydde hon bara EN gång och detta innan hon testat sig. Men jag bara går och väntar. Är glad för varje dag jag slipper må illa och spy.Glad

Kika gärna i min blogg :)
  • Ntme

Har för mig att jag var super illamående de förra graviditeterna från start, så nu går jag bara runt och väntar

• bevingad

jag mådde illa första dagarna när jag plussade, men sen ingenting... nu är jag i vecka 7 och har kräkt 1 gång (*huh*)
    mår smått illa typ hela tiden... skit drygt är det!!!

• Tolle83

Jag gick in i v 7 idag.. Mår illa på morgonen och på nätterna, men har inte (peppar peppar) kräkits än...
    Men de är inte långt borta....

• Glada28

Förra gången mådde jag illa varje dag i 12 veckor. Nu känner jag ingenting. Vet inte vad som e värst egentligen... Känner mig hur ogravid som helst ju..

• Sladdis
    Glada28 skrev 2011-11-16 19:59:20 följande:
    Förra gången mådde jag illa varje dag i 12 veckor. Nu känner jag ingenting. Vet inte vad som e värst egentligen... Känner mig hur ogravid som helst ju..
    Lyckliga du!!!Flört
  • Sladdis

Idag är det min tur att gå in i 7:e veckan!Glad Mår illa hela tiden. Om jag inte äter blir det värre. Har inte kräkts, men ibland står det i halsen. Andra symptom har dock lugnat sig. Jag har inte ont i magen längre och brösten gör inte så fruktansvärt ont längre.Glad

Svar på tråden Juli bebis 2012