• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Sladdis
    Samma här för vad jag läst mej till skulle de inte börja skickas ut förrän i början av april...

• AnnaKaffekanna

Dante sover nästan inget alls på dagarna numera.. Ytterst lite bara. Och isåfall bara om jag promenerar med honom i vagnen..Blir inte mkt gjort i hemmet haha!
    Han har även sovit dåligt de sista nätterna.. Han har ju varit lite förkyld och har ju ont av tänder som är på g (dock inga som tittat ut än). Jag gav honom en halv dos alvedon igårkväll, han sov som en stock inatt.. Det behövde både han och jag. Men jag kan ju inte hålla på och ge alvedon varje kväll.. så ikväll får han inget.. Får se hur det blir inatt. Hoppas på liiiite sömn iafGlad.
    Vi var på 8månaderskontroll i förra veckan, han blev ju 8 mån den 10e. Han vägde 7950 och varv 72cm lång!  

Många som kryper ser jag Min gosse vill inte alls krypa. Han blir sur efter att ha snurrat runt som en propeller några varv bara! Sitta och stå kan han, men inte krypa. Kanske ska vara glad så länge han håller sig där jag satte honom

Har inte hört nåt om skatten här.  

• nilepile89

Från och med imorrn kan man se den på internet om man inte fått den i brevlådan. Tror man kan börja edeklarera då :)

• Sladdis

Nu har jag pratat med läkaren. Han ska skicka en remiss så att Matteo får tagit blodprov för att kolla allergi mot mjölkprotein och soja. Vi ska också få en rekvisition för att kunna hämta ut althéra. Sen ska vi höras igen om ca 4 veckor. Skönt att något görs. Hoppas nu vi får rätt med hans sömn också.

• skuttare

Sladdis: va skönt!! Det är ju säkert nåt med det som stör sömnen tror jag. Gött om man kommer till rätta med det. Det brukar kännas så skönt bara man har fått en plan

• SaJo81

AnnaKaffeKanna: då är våra jämnstora då, Bastian vägde ju 7975 gram o var 69,5 cm