• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • skuttare

Min lilla har äntligen börjat med att inte äta varje natt. Jag törs knappt säga det men nu sover hon bättre än vad hon någonsin gjort!! Hoppas detta håller i sig. Står i startgropen till en ny fas så vi får väl se hur länge detta varar:-S

• AKT83

Weeeeeh äntligen har Tilde sovit en hel natt! Hon gör det dessutom i sin egen säng! Så otroligt skönt!

• EllaBella02

Min bebis har varit jätteorolig inatt. Vänder och vrider på sig och ledsen. Verkade sonat hon hade ont någonstans. Fick upp hav henne en Alvedon och en flaska välling. Vet inte om hjälpte eller om hon var så supertrött och somnade ändå. Hon är snorig med så jag fick spreya näsan. Tänderna håller ju på att komma upp. Undrar om det är dom. Det är ju svårt att veta vad det är. : ( Nu är vi vakna och ska gå upp och äta frukost.

• grahnkotten

Ellabella: det är likadant här hemma! Melvin som alltid har sovit super bra, har sedan 2 veckor tillbaka sovit som en kratta.. OrkAr inte räkna hur många gånger/natt jag är uppe.. Men iaf varje halvtimme.. Och sedan är det morgon enligt Melvin senast kl 06.. Hoppas att det är tänderna som spökar och att dem snart kommer så han får ro igen, måste vara jobbigt för honom också!

• chess07

Här är en grabb till som sover som en kratta!

BVC sa till mig att vid 8 månader sover dom som sämst pga allt som händer med dom då.. Hoppas det går över snart...!

• FruSandra

Vilgot sover också som en kratta... Vaknar 3-4 gånger o inatt käkade han 150 ml ersättning 3 gånger!
    Förstår inte... Tycker inte han kan va hungrig så ofta.. Men ingenting duger om han inte får flaskan :(

• SessanM

Fy, nu är jag magsjuk för andra gången på knappt två veckor.. Tack och lov har Emilia klarat sig, än så länge iaf.

Angående sömnen har hon ju sovit dåligt länge men jag har faktiskt sett en förbättring det sista. Än är det långt ifrån bra, men alla förbättringar är mkt värda.