• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • skuttare

Åh gud va skönt att bli av med gravkilona Tundra!!! Jag har oxå jättesvårt att bli av med dem så länge jag ammar. Därför har jag inte ens lagt ner mig denna gång utan väntar tills det är färdigt. Ska bli skönt att ta tag i det

• AAEV

Frusandra: vi har knappt sovit en hel natt på 4.5 år och vi har inte dött än. Man vänjer sig

• tundra

Sluttare: Ja det var bästa med att sluta amma! Att rasa i vikt!

Gick ner 9 kilo på 2 mån när jag slutade amma stora killen - så det var samma visa där!

• tundra

Nu senast gick jag ner från 68,2 till dagens 60,2. (hoppas 1-2 kg till oxå sitter löst).

Efter stora gick jag ner från 67 till 58.

Är 166 cm lång.

• FruSandra

Sladdis
    Haha Vilgot med...

Aaev
    Jag kommer aldrig vänja mej..

Egentligen är de inte de att ja inte får sova.. (Eller jo) men de som är värst är att ja får springa som en blådåre mellan hans rum och vårt... Sen han lärde sig sätta sig upp själv så gör han de så fort han vaknar till... O iom han sätter sig så blir han ledsen...

• AAEV

Sandra, då hade jag ställt in sängen i ert rum. Så har vi gjort under sämre perioder

• Tibell

Här har vi också kassa nätter...har hållt i i ett par månader nu.. men det ordnar säkert till sig snart ! Hennes motorik har verkligen tagit ordentlig fart sista veckorna och det bidrar självklart.

Nu kryper hon obehindrat ( ålade innan ) , reser sig på knä mot mot möbler..och ibland även på fötter med hjälp. Och ett sjujäkla humör har den lilla damen fått...hujedamig..

Är det fler bebisar som fortfarande kräks en del ? Är SÅ trött på det och hoppas hon tänkt sluta upp med det snarast. .

Hon är fortfarande liten..men naggande god är 9 månader nu och väger kanske 6.5 och är ca 65 cm..min lilla fialotta

• Bragdoll

Halloj alla. Längesen man var här nu men tänkte passa på och uppdatera mig om vad som händer.
    Miriam sover fortfarande bra på nätterna, har väl haft tur den här gången..

Äntligen (igår) tittade Miriams första tand upp. 9 månader blev hon den 26:e mars så vi har väntat lääänge.. var hon sist i gruppen? Hur som helst så har hon haft en krisig dag idag så jag antar att andra snart tänker titta ut också, och möjligen även tredje och fjärde för hon är jättesvullen i överkäken. Nåja, vi får se.. har ju trott hon ska få tänder sedan hon var fyra månader hahahah!

Har börjat träna så smått men det går tungt.. får ju sådan jäkla träningsvärk hela tiden.. uscha.

• FruSandra

Bragdoll
    Träningsvärk är ju de bästa som finns! Älskart! Då vet man att träningen har tagit :)