• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07

Vi ger vår mat till Arvid och har gjort länge. Saltar inte det han äter bara, varför ska man inte ge stekt mat? Har vi gjort hela tiden... BVC har inte sagt något om det.. Bara att vi inte ska salta extra, sen att det är salt i det man köpet behöver man inte tänka på enligt henne..

• grahnkotten

Hittade en länk på FB idag, först skrattade jag när jag såg rubriken men sedan insåg jag hur bra det eg är! Jag glömmer att knipa, kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist! Och det är viktigt att vi fortsätter att knipa ett bra tag till (läs hela livet!) gå in på snippgympa.nu eller sök på snippgympa på FB, Twitter el instagram! Gillar man sidan får man dagliga påminnelser! Perfekt!

• juliaannaeva

Någon har som vet hur tex gluten eller ägg allergier visar sig? Har en liten här mes magplågor på nätterna :(

• nilepile89

Lea har äggallergi, fick reda på det efter att hon fick nässelutslag under ögat. Såg ut som världens myggbett. Men det kan även visa sig genom magsmärtor. Om man har riktigt otur sätter det sig som även nötallergi på luftrören.

• AAEV

Vår mellantjej har precis börjat äta igen. Hon fick utslag innan, ofta på ryggen.
    Det är nog ganska ovanligt att äggallergi visar sig genom magsmärtor, men det finns väl dom som reagerar så också...

Alexander 081026 Eleonora 091123 Olympia 120713
  • juliaannaeva

Inatt har det varit hemskt! Ska ringa barn nu så fort det öppnar... Hon riktigt vrider sig i plågorna. ð??ª

• Sladdis

Juliaannaeva: Usch vad hemskt. Finns inget värre än när de små har ont. Lycka till på barn.

• juliaannaeva

Ne de är fruktansvärt.. BVC ville att en doktor skulle kolla på henne direkt. Men trodde det var förstoppning.. Känns som om dem jämt säger att de är förstoppning... Jaja vi får väl se om dem har rätt!

• Sladdis

Juliaannaeva: Det hade ju varit bra om det varit förstoppning eftersom det är så lätt åtgärdat. Värre med allergi...