• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • nilepile89

Usch en sån morgon :/ Lea ramlade ut från våran säng imorse. Fick ringa sjukvårdsupplysningen under tiden så nickade hon till så fick ringa ambulans. Men när de kom fram så hade hon börjat piggna till och nu är hon som vanligt mer gråtig men hon är väl öm i huvudet. Matvägrar har hon ju gjort i några dagar så det är ju inte det.

Känner mig verkligen som den sämsta mamman nu :/

• SessanM

Men usch vad läskigt! Det är så himla lätt hänt, man gör ju sitt bästa men det är ju omöjligt att ha full koll. Hoppas hon kryar på sig iaf :kr

• FruSandra

Nilepile
    Inte ska du känna så! De kan hända den bästa! Skönt att de blev bea till slut.
    Kram till dej!

• AAEV

Å vad oaktiv jag är här :)
    Följer ju en del av er på instagram iaf!

Här är vi sjuka, alla tre barnen samtidigt, första gången det händer.
    Hoppas på o bli friska snabbt, nästa vecka ska vi till Astrid Lindgrens värld med farmor,farfar o kusinerna..

Nilepile: Förstår dina känslor, men det kan ju faktiskt hända - du får inte klandra dig själv!
    Hoppas hon är piggare  

Alexander 081026 Eleonora 091123 Olympia 120713
  • Sladdis

AAEV: Krya!!!

Nilepile: tror de flesta barn har trillat ner någonstansifrån. Skrämmande att hon nickade till men skönt att hon blev bättre fort.

• Jmst

Hej :) kan vi inte ta igen vad alla heter på instagram? Jeanettet heter jag :)

• Sladdis

Ok. Dig har inte jag. Trodde jag hade alla. Är också mest aktiv på insta. Addar dig. Jag heter jessikasjostedt.

• JWall

Joppalainen heter jag på insta.!

Nilepile: som alla andra skriver, inte ska du känna så, det händer den bästa!