• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • bevingad

Usch.... ja, jag känner mig gravid med 2 idag typ.... sitter med kräkspannen mellan benen hela tiden
    Måste städa eftersom det kommer vänner hit idag, men oj vad jag inte vill det!!! Vill bara bädda ner mig igen...

• bevingad

Ja... än blir det inte städat. Sambon jobbar 1 timme till sen får jag väl sätta honom i arbete
    Tur han är förstående... hur hade man klarat detta annars?

• AnnA1985

Har inte haft nån växtvärk i livmodern på hela helgen... Blir ju livrädd, och inte har jag mått speciellt illa heller :S Har bara förbaskat ont i svanken... bara det inte är nån infektion på G =/

• Engla80

När jag väntade vår dotter så hade jag typ inga känningar förutom ömma bröst och trötthet! Nu mår jag lite illa nästan hela tiden men mest när jag är hungrig och jag är SJUKT irriterad av ingen anledning... Känns konstigt att det är så olikt från förra gången, hade lite räknat med att må lika bra som sist... SkämsTungan ute

På fredag ska jag på inskrivning och får väl då en tid till VUL hoppas jag. Vill gärna göra ett och se att det som ska ticka verkligen tickar.  

mathilde & Ms Sunshine; Tydligen är allt normalt när det kommer till en graviditet. Alla känningar eller inga känningar är individuellt och från dag till dag och så länge man inte har super ont är allt som det ska enligt min BM. 

bevingad: Inget kul... Skönt att du har en underbar sambo!

• Cizzi86

Ja,mår mer illa denna gången även om jag inte är i närheten av er stackare som spyr så:( kom lite när jag borstade tänderna häromdan men annars inga kräkningar. Mår illa som sagt och måste äta regelbundet annars blir det lite jobbigt..särskilt med en 14mån att ta hand om. Brukar va duktig att laga lunch och så men idag är jag inte sugen på ngt..inte mat lr smörgås så vet ni vad jag gör;) jag sitter här med en skål glass med chokladsås,haha!det får ju inte bli ngn vana för då går jag lätt upp 25 som sist:P

• bevingad

Nu mår jag bättre och städningen är i full gång Så skönt att man orkar göra något!!! Även om det tar tid..
    Idag välkomnar vi här vecka 8
    Längtar till efter jul och allt så man kan njuta lite mer!!

• enilorac81

Engla80 - tack för de lugnande orden. Kan ju ändå erkänna att jag nu mår kyvens, och är inte speciellt sugen på något, men åt precis lite lunch och det kändes bra

• Tolle83

Är de nån som tänkt nåt mer på influensa- vaccination? Såg att frågan kom upp tidigare i tråden..

Svar på tråden Juli bebis 2012