• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • storebrorM

Ja de får vi verkligen hoppas, hur orkar du kämpa vidare så tappert efter så många missfall.. oron är sjukt stor för mig efter bara ett..Kommer begära extra kontroll pga min skölkörtelsjuka... Denna gången tänker jag inte låta dem vinna, jag ska ha mina kontroller! :D

• stinurt

Första missfallet var jobbigast. men då har jag mina tre trollungar att titta på :)
    första missfallet var i vecka 10
    andra var i vecka 5-6 så det var ändå betydligt tidigare. och jag tror att det var därför som det inte var lika jobbigt!
    Självklart är jag super orolig nu! Men jag vill inte ge sken av det bara ;)

Jag håller med dig.... extra kontroller absolut!

• sleepingangels
    Maho81 skrev 2011-11-15 22:13:31 följande:
    MsSunshine85: Tack! =D Andra graviditeten men första barnet förra graviditeten slutade i MA (i vecka 14) i maj och två veckor senare, skrapning.

Hej Maho81
    jag är oxo i andra gravideteten men första barnet. Fick oxo MA! Vi såg det på Ul när jag var i vecka 18 blev skrapning i vecka 19. Foster var då 8+6 :(  

Hoppas det går bättre för dig denna gång! :D

• AnnA1985

Morn! Här sitter man, snorig, jävligt och världens sämsta humör.. Humöret är som vanligt på mornarna :p Gubbens alarm ringde kl 5, och då tänkte jag att "Fan va gött att sova 2 timmar till!" Kunde jag somna om tror ni? Sååå störande! Hoppas ni får en bra dag =)

• Sladdis
    Tolle83 skrev 2011-11-20 17:38:17 följande:
    Sladdis

Usch då.. Postafen kan ja inte äta.. Ja tokdeckar på dom..
    Använder de när ja flyger långt för att sova.. (De innehåller ju en liten dos med sömnmedel..)
    Samma här. Sover hela nätterna och minst tre timmar mitt på dagen.
  • Angeliic

Har också två tidiga missfall innan jag fick min dotter så vågar inte riktigt skriva in på BF listan Tungan ute Avvaktar till nästa vecka då jag ska på vul

Angående hur jag mår, mår faktiskt bra än så länge. Svaga illamåenden då och då. Humöret är det värre med  

• SommarDahlia

Nu skulle jag egentligen vara på min praktik men jag mådde så illa å va alldeles svimfärdig å kallsvettig så jag fick bli hemma :(
    tydligen kan B vitamin funka på illamående, så idag måste ja ta mig till apoteket å köpa det. Fanns några att välja mellan. Beviflex forte som innehåller 4 olka B vitaminer och pyridoxin recip som bara innehåller en, men den viktigaste, B vitaminen. Med pyridoxin ska man dock bara ta en halvtablett 3 ggr/dag å beviflex en hel tablett 3ggr/dag.

Ska uppdatera er när jag provat!

• chess07
    Maho81 skrev 2011-11-20 23:41:19 följande:
    Finns det någon från Dalarna här? =)
    Japp! En här från Dalarna!
Svar på tråden Juli bebis 2012