• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Hera78

Men hej, här platsar jag in  

Plussade i fredags efter vårt första IVF-försök, vi har försökt få barn till och från i 4 år och nu verkar det som att vår tur äntligen kommit. Vi håller tummarna för att det ska gå vägen, det är ju så himla tidigt än, är bara i vecka 4+4!

Kort om mig/oss, jag är 33 och min man 36, vi bor i Sörmland med en galen katt (min avatar) men alltså inga barn än. Nu fullkomligt dränker jag mig i allt som har med graviditet och barn att göra, det ska bli så fruktansvärt fantastiskt underbart att äntligen få bli föräldrar  

• Angeliic
    Hera78 skrev 2011-11-20 17:43:47 följande:
    Men hej, här platsar jag in  

Plussade i fredags efter vårt första IVF-försök, vi har försökt få barn till och från i 4 år och nu verkar det som att vår tur äntligen kommit. Vi håller tummarna för att det ska gå vägen, det är ju så himla tidigt än, är bara i vecka 4+4!

Kort om mig/oss, jag är 33 och min man 36, vi bor i Sörmland med en galen katt (min avatar) men alltså inga barn än. Nu fullkomligt dränker jag mig i allt som har med graviditet och barn att göra, det ska bli så fruktansvärt fantastiskt underbart att äntligen få bli föräldrar  
    Men oh grattis!! Ska hålla alla tummar för er! {#emotions_dlg.flower}
  • Dröm 85

Grattis Hera78 hoppas allt går bra underbart =) njut nu bara och var rädd om dig!!

• Hera78

Tack snälla ni  

Ska försöka läsa ikapp tråden men då har jag nog att göra ett tag...  

• Johanna8206

Välkommen Hera78! Jag bor också i Sörmland, både jag och min sambo är 29 år och har en galen hund

• Engla80

Roligt att det trillar in fler nya Skrattande Grattis!

Många som mår illa... Uch... Hoppas det reder sig för er snart!

Idag har jag varit i någon halv dvala hela dagen. Är sååååå trött, frusen, mår lite illa konstant, känner hur tålamodet tryter och irritationen kryper på konstant ... Obestämd  Inte alls som när jag väntade dottern då jag visst va trött men i övrigt mådde jag tippen toppen! Konstigt att det kan va så olika?? Kan det bero på att jag väntade en tjej sist och nu kanske det är en kille...hm... nä, dom hormonerna borde inte ha börjat spela än!

• Tolle83
    Johanna8206 skrev 2011-11-20 19:33:54 följande:
    Välkommen Hera78! Jag bor också i Sörmland, både jag och min sambo är 29 år och har en galen hund

Vart i sörmland bor du? Jag kunde inte hitta dej på bf listorna :S
  • spillerkiller

Oj vad det rasslade till snabbt i tråden :)

Jag går nu in i v 6 och tror mina tuttar kommer explodera.. har växt otroligt under 2 dagar! 

• Tolle83
    spillerkiller skrev 2011-11-20 19:48:53 följande:
    Oj vad det rasslade till snabbt i tråden :)

Jag går nu in i v 6 och tror mina tuttar kommer explodera.. har växt otroligt under 2 dagar! 

haha ibland står den helt still och ibland väller de in inlägg =)

Mina bröst har också blivit enorma... Jag har fått byta till större kupor... 
    Jag har rätt små bröst i vanliga fall ochen dag när jag hade duschat och maken kom in stod han bara och stirrade med gapande mun sa han: Mej jäklar vilka pattar!!!

;D Jag är bara glad... Dock önskade jag att jag inte hade så ont i dom...  
  • Johanna8206

tingeling84, Nej jag är fortfarande inte med på någon lista Sitter på mobilen och kan inte lägga till, men om det finns någon som har lust kan ni lägga in mig med BF 9/7. Ska till BM imorgon för ett hälsobesök, då kommer det nog kännas mer på riktigt.

Svar på tråden Juli bebis 2012