• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • MissFJ

Hej på er alla :)

Jag hoppar in lite snyggt här jag oxå :)
    Plussade idag efter någon veckas misstanke om att jag var gravid, känns underbart och spännande! Dock så mår jag en aning illa och kastar upp om morgnarna.
    Några tips kanske, någon?

• storebrorM

Om någon vill hjälpa mig att lägga in mig på listan också :)))

Hur mår alla, själv har man inte äns haft BIM dag ännu :S och ni andra har redan börjat få fina bebismagar:)) 

• stinurt

StorebrorM nu är det fixat... :)

Jag är beräknad till ca 27 julia just nu... men det lär nog hinna ändras innan det är dax...
    har precis haft 2 missfall på rad men 3 underbara barn innan det!
    Hoppas verkligen att det ska gå vägen den här gången...

Jag mår jätte illa när jag precis har ätit och när jag är hungrig. Sen mår jag också illa när jag ligger på sidan..
    Sen har jag redan nu fått förvärkar när jag lägger mig ner... de är inte jobbiga alls utan det känns bara bra faktiskt!
    Men oj då... glömde nästan humöret... ursch vad det har varit hemskt!
    Skrikit mest hela dagen på min sambo :D (stackaren!!!!)

Hur mår ni andra???

• stinurt

glömde skriva att jag har fått bröstmjölk också (den där gula)... helt sjukt vad tidigt!

Men jag tror det beror på de tidigare missfallen eller något?!

• storebrorM

Tack! Då är vi ganska nära, dock känner itne jag mgi gravid alls, varken illamående eller ömma bröst... :S

• Feah

Välkommen Hera78! Själv är jag 79:a och väntar första barnet.

Mitt tips är att inte läsa igenom hela tråden från början. Tog flera timmar för mig, plus att det var ganska många som fick blödningar och missfall. Alltså bättre att som nykomling läsa de senare sidorna. Glad

• stinurt

Jag skulle gärna ta det istället ;)
    med mina tidigare graviditeter har jag fått det där illamåendet runt vecka 5-6... nu kom det så himla pang boom...
    Men du.. det kommer ;)
    Inte kanske illamående och det där jobbiga... Men det kommer definitivt märkas så småningom!

• stinurt

Feah...
    Jag som precis höll på och läste igenom dem... Slutade nu :D
    Håller med dig... bättre att läsa det som kommer istället.
    dessutom är de närmare mitt datum än de äldre inläggen!

• storebrorM

får hoppas det, förra grav (spetember) så mådde jag illa från v 4+ konstant till missfallet v 10... Så kan va skönt att slippa de denna gången... om jag nu är gravid, vågar inte hoppas..

• stinurt

Du och jag har haft väldigt likadana graviditeter hör jag storebrorM!!
    Jag fick missfall förra månaden (plus månaden innan det)... är nu gravid igen....
    Men jag har inte plussat än. men jag VET p.g.a. alla symptom. allting försvann efter missfallet och var borta tills för någon dag sen.
    Nästa vecka (på lördagen) har det gått 4 veckor efter mitt senaste missfall och då kan jag ta testet...
    :)
    Hoppas verkligen att våra graviditeter går bra den här gången!!Hjärta

Svar på tråden Juli bebis 2012