• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • tundra

TimRasmus; Beklagar så att det inte blev en julibebis! Trodde/hoppades att oturen var över i den här tråden. Speciellt tungt och tråkigt med så många missfall i bagaget.
    Hoppas att det får ta sig igen och att det blir bebis tillslut med tio fingrar, tio tår.

• Tolle83

Bm ringde mej igår. Den 15 är de dags för inskrivning :) om vul et den 5 visar hjärta såklart.. Men de hoppas och räknar jag med :)

• Tolle83

En sak. Jag har haft dödligt ont i mina bröst! Ja har inte ens kunnat nudda dom. Men nu har jag inte alls lika ont..
    Borde ja oroa mej? Eller är de så de "ska/brukar" vara?

• SommarDahlia
    AnnA1985 skrev 2011-11-17 15:11:05 följande:
    Känner likadant när jag är på ett ställe med mycket folk :p
    Bara tur att jag kan behärska mig på min praktik där det är psykiskt sjuka människor de jobbar med.
    Fast där tar jag inte åt mig, trots att jag igår blev kallad "Gör nåt åt det då, ditt jävla svin!!" när jag sa att jag önskar att jag kunde få bort vårdtagarens röster.  
    På nåt konstigt vis känner jag mig lugnare när jag praktiserar, weird!
    läser du? isåfall vad? låter spännande med praktiken!
  • Ntme

Är det ngn mer än jag som har cravings?? Vad har ni för ngt isof?? Jag har mandariner i sockerlag 

• Feah
    MammaJuli2012 skrev 2011-11-18 18:12:06 följande:
    ska få min första unge till 1 juli 2012 !!!! Lycka !!
    Grattis MammaJuli2012!   Jag har beräknat min första fyra dagar senare. Glad
    enilorac81 skrev 2011-11-18 17:05:50 följande:
    Så har jag känt massor av gånger - inget illamående, inga ömma bröst. Så har tänkt varje gång jag gått förbi ett apoteket - nu ska jag handla ett till graviditetstest. Men samtidigt så var mitt test så himla tydligt när jag gjorde det för 2 veckor sen, så måste bara tro att det är sant. Men eftersom jag inte varit gravid förut så har jag ingen aning.

Idag har jag lite molnade värk i livmodern och ömma bröst. . .

Vad skönt att höra att man inte är ensam som känner så! Då kan jag känna mig lite lugnare. Glad
    Kändes lite bättre nu på kvällen också, för jag var minsann lite illamående och har lite småvärk där nere. Hellre små jobbiga tecken än inga tecken alls.
  • Jennkka

och jag ska bli mamma för första gången den 18/7 om allt går vägen, känns ballt :)

• AnnA1985
    SommarDahlia skrev 2011-11-18 19:36:22 följande:
    läser du? isåfall vad? låter spännande med praktiken!

Jag läser till undersköterska, inriktning psykiatri =)
  • bevingad

Trodde jag skulle slå ihjäl min sambo i natt.... låg och sov på sidan, han vände sig på rygg och smällde till armen  på mina bröst... härligt uppvaknande!!!! Shit vad ont det gjorde!!! Men han är levande fortfarande så ni behöver inte oroa er

• Tolle83

Jag håller nästan på att strypa katterna! Dom hoppar upp och ner på brösten flera gånger.. + att dom ALLTID ligger på magen, precis som att de känner att nåt finns där...

Svar på tråden Juli bebis 2012