• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Lyckliglottad
    BebisVagga skrev 2011-11-19 20:51:41 följande:
    Den hemliga facebookgruppen vill ha fler nya medlemmar..

Ingen kan söka den.. ingen kan se vem som e med i den o vad som skrivs.. ingen kan se VEM som blivit medlem i den.. Om man inte e medlem själv...

Susanne surre Nilsson heter jag o det e mej du ska adda om du vill vara med..
    Många vill vara hemliga därav att gruppen e helt stängd för alla ICKE medlemmar.
    Gruppen på FB är stängd och hemlig på grund av att folk vill vara anonyma och och inte gått ut med Graviditeten ännu. Vill man vara med så Skicka inbox med ert namn så bjuder jag in er direkt :)
  • MIJV

grattis! jag har också tätt mellan mina första, bara 18 månader..

• MIJV

åh så tråkigt med halsbränna, rennie var det som fick mig att överleva andra graviditeten...

• storebrorM

Hje hej, får man hoppa in här till er :) Har precis plussat efter ett missdall i september... :) Känner igen vissa av namnen hä inne :))

• BebisVagga
    Lyckliglottad skrev 2011-11-19 20:55:17 följande:
    Gruppen på FB är stängd och hemlig på grund av att folk vill vara anonyma och och inte gått ut med Graviditeten ännu. Vill man vara med så Skicka inbox med ert namn så bjuder jag in er direkt :)
    jag vet.. det e ju MIN grupp..
  • Lyckliglottad
    BebisVagga skrev 2011-11-19 22:21:10 följande:
    Jag har skapat denna grupp nyligen. så det kan inte vara din grupp. måste blanda ihop den med någon annan.
  • Lyckliglottad
    BebisVagga skrev 2011-11-19 22:21:10 följande:
    jag starta en så du har säkert din alltså finns det bara fler :)
  • bevingad

Den ena är väl för bf 2012 och den andra för  bf juli/augusti??
    Så ni pratar nog om skilda grupper

• BebisVagga
    Lyckliglottad skrev 2011-11-19 22:34:15 följande:
    Jag har skapat denna grupp nyligen. så det kan inte vara din grupp. måste blanda ihop den med någon annan.
    då har du en annan grupp.. 
  • enilorac81

Idag är en sån här dag när man helt plötsligt inte känner sig gravid. Det är lite läskigt när man inte varit gravid förut, då har man ju ingen aning om vad som är "normalt" och hur man "ska" känna.

Hur mår ni andra idag?

Svar på tråden Juli bebis 2012