• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tvåbarnsmamman78

Mår piss... Konstant illamående och uppsvullen mage. Känns som att jag är magsjuka hela tiden. Kan inte vara i köket när man lagar mat. Är hungrig men har svårt att äta. När jag väl äter växer det i munnen på mig.. Måste ligga typ jämnt för det är vad jag orkar. Anfådd är jag med. Trött som fan.... Ska man verkligen må så här? Hoppas det hår över snart för det är jöttejobbigt

• Sladdis
    Tvåbarnsmamman78 skrev 2011-11-19 17:39:04 följande:
    Mår piss... Konstant illamående och uppsvullen mage. Känns som att jag är magsjuka hela tiden. Kan inte vara i köket när man lagar mat. Är hungrig men har svårt att äta. När jag väl äter växer det i munnen på mig.. Måste ligga typ jämnt för det är vad jag orkar. Anfådd är jag med. Trött som fan.... Ska man verkligen må så här? Hoppas det hår över snart för det är jöttejobbigt

Jag kunde inte ha formulerat det bättre själv! På måndag ringer jag MVC och så får någon skriva ut Lergigan Comp. Det blir ju bara värre och värre. Hur ska jag kunna jobba!Kräks
  • Tvåbarnsmamman78

Är det mot illamåendet??? För mig är inte det de värsta utan att magen hela tiden känns som att jag är i 9 månaden, och full på något sett så att jag blir kräkig. Men måste ju äta.. Eller? Kanske ska prova att bara äta fil. SUCK

• Sladdis
    Tvåbarnsmamman78 skrev 2011-11-19 17:54:24 följande:
    Är det mot illamåendet??? För mig är inte det de värsta utan att magen hela tiden känns som att jag är i 9 månaden, och full på något sett så att jag blir kräkig. Men måste ju äta.. Eller? Kanske ska prova att bara äta fil. SUCK

Jag ser också gravid ut!Obestämd Lite tidigt i vecka sju!Flört Tror ändå att Lergiganen hjälper mot illamåendet. Svullenheten kan jag leva med om jag bara slipper må illa.
  • chess07
    Tolle83 skrev 2011-11-19 14:58:24 följande:
    Jag håller nästan på att strypa katterna! Dom hoppar upp och ner på brösten flera gånger.. + att dom ALLTID ligger på magen, precis som att de känner att nåt finns där...
    Djuren känner av när vi är gravida! Vet många där både hundar och katter tenderat till att vilja ligga nära och gärna på magen för att skydda den lilla! Hjärta
  • rabarberli

Känner igen djur som ligger på en men det tycker jag alltid att de gör

Lite jobbigt bara när man är super öm om brösten, som sagt...

Välkomna alla nya! Hoppas resten av listan fullföljer till juli för nu vill vi inte ha fler missfall!

• AnnA1985

Min katt har slutat magpumpa mig, han väljer att lägga sig tätt intill istället, gullbullen ^^
    Blir dock nervös över hur det kommer gå.. Han är ju van att vara själv och få all uppmärksamhet, och han gömmer sig när det kommer barn... då han inte är van vid så små varelser. Vill för allt i världen helst inte lämna bort min älskade hårboll :( 

• tundra

Zzzzzz. Klockan är inte åtta en lördag men nu MÅSTE jag sova. Usch tröttheten är inte att leka med.
    Godnatt!

• Wilhelmine

Nu har jag fått Lergigan Comp! Känner mig som en ny människa!

• BebisVagga

Den hemliga facebookgruppen vill ha fler nya medlemmar..

Ingen kan söka den.. ingen kan se vem som e med i den o vad som skrivs.. ingen kan se VEM som blivit medlem i den.. Om man inte e medlem själv...

Susanne surre Nilsson heter jag o det e mej du ska adda om du vill vara med..
    Många vill vara hemliga därav att gruppen e helt stängd för alla ICKE medlemmar.

Svar på tråden Juli bebis 2012