• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • michelodeon
    Soffiie skrev 2011-11-18 15:30:52 följande:
    jag tar bort mig från listan hur man nu gör det.. jag var in på akuten idag inget foster och lite bruna blödningar fidk lämna hcg prov och ksa tillbaxs i nästa vecka men det ser inte ljust ut.. har lite ont med i magen nu så tror det r på g ut

Lycka till alla andra som väntar bebis i juli
    Beklagar verkligen
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    AnnA1985 skrev 2011-11-18 14:47:00 följande:
    Måste bara berätta... i natt vaknade jag med magontet från helvetet. Det gjorde ont precis där livmodern satt, jag trodde jag skulle bryta ihop totalt av smärtan :S Det gick dock över efter en stund, ingen blödning, utan bara smärta... Nu är jag livrädd att det ska vara nåt, även om jag mått precis som vanligt idag. Nån som vart med om nåt liknande? Eller kan det vara tarmarna som spökar?     
    Jag vaknade av såna smärtor flera gånger när jag var gravid med sonen. Vet inte exakt vad det beror på men det är ingen fara iaf
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • Soffiie

Tack ja ajg evt tyckte det med men nu är man en av dem som det inte gått bra för.. jag vet inte hur man mår egentligen känns som man är i chock lite,,  Ändå bra att kroppen fungerar och sätter ig ång själv så mans lipper gå vänta på missfallet plus att det blir långdraget.

• enilorac81
    Feah skrev 2011-11-18 15:59:46 följande:
    En skrämmande dag idag. Jag känner mig "som vanligt", dvs inte gravid.    Annars brukar jag vara uppfylld av en slags "något mer"-känsla. Men idag är det som om jag är ensam... hu, hoppas det inte bådar för otrevligheter.

Någon mer som har/har haft den här känslan av att allt är normalt igen? Fast helt normalt är det förstås inte, brösten spänner o jag väger fortfarande 1 kg mer. Men framför allt så har illamåendet typ försvunnit när jag inte ätit på ett tag, och den extrema hungern, det som varit påtagligt annars den senaste veckan.

Pojkvännen tror att jag inbillar mig, hoppas han har rätt.

Så har jag känt massor av gånger - inget illamående, inga ömma bröst. Så har tänkt varje gång jag gått förbi ett apoteket - nu ska jag handla ett till graviditetstest. Men samtidigt så var mitt test så himla tydligt när jag gjorde det för 2 veckor sen, så måste bara tro att det är sant. Men eftersom jag inte varit gravid förut så har jag ingen aning.

Idag har jag lite molnade värk i livmodern och ömma bröst. . .

Timrasmus - beklagar verkligen Gråter ta hand om dig, kramar i massor    
  • AnnA1985
    michelodeon skrev 2011-11-18 16:44:49 följande:
    Jag vaknade av såna smärtor flera gånger när jag var gravid med sonen. Vet inte exakt vad det beror på men det är ingen fara iaf

Okej, det låter bra, eller vad man ska säga :p

TimRasmus: Tråkigt =,( Men, du blir snart på smällen igen {#emotions_dlg.flower} 
  • Soffiie

Ja det kanske jag blir men detta är tredje gången jag får miss fall på inte för ett år

• MammaJuli2012

ska få min första unge till 1 juli 2012 !!!! Lycka !!

• Blåklockan79
    MammaJuli2012 skrev 2011-11-18 18:12:06 följande:
    ska få min första unge till 1 juli 2012 !!!! Lycka !!

Samma dag som mig
Svar på tråden Juli bebis 2012