• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Angeliic

Har idag ringt och bokat in på inskrivning nu, ska dit den 15:e december  
    Kommer då vara runt 10. Hoppas jag hinner med mitt kubtest innan jul!

• Angeliic
    Angeliic skrev 2011-11-22 10:09:44 följande:
    Har idag ringt och bokat in på inskrivning nu, ska dit den 15:e december  
    Kommer då vara runt 10. Hoppas jag hinner med mitt kubtest innan jul!
    runt vecka 10*
  • kulliz80
    Tolle83 skrev 2011-11-22 05:36:39 följande:
    Idag välkomnar jag v 8 :)
    kul ;)
    jag går in i vecka 9 idag ;)
  • storebrorM

själv har man precis kommit in i vecka 4, känns som en evighet fram till vecka 12, dock lär väll veckorna springa iväg :))

• Woogie

Hurra, jag ringde till min gyn och fick en tid på torsdag, så om allt är som det ska, så tar han hela läkarinskrivningen inför KUB också. Det skulle jag egentligen haft den 15/12! Wohooo :o)  Nu hoppas jag på goda goda nyheter :o) Kommer att vara i v. 6+4 då, så lite tidigt, men om han "bara" kan göra ett VUL och jag sedan får gå till henne den 15/12 är det ju helt ok också. Jag vill mest veta att allt så här långt är som det ska.

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • Ntme

nu känner jag mig så erhört besviken.... Pratade med FK för att höra lite om fp.. tänkte att jag skulle vara lite smart! Men fick veta att mina timmar som jag har jobbat innan skolan itne räknas och inte heller mitt sommarvik där jag har tjänat hyffsat bra... Så summa summarium så har jag hamnat på 180/kr före skatt /dag.. vilket ger mig en föräldra penning på ca 3600/mån.. Vi går inte runt på det... Idag när jag studerar så får jag in ca 9tusen och då lever vi tajt redan på det...Och nu försvinner ytterligare 6tusen.....

Detta som var vårat mirakel efter 2½år känns bara jobbigt nu  

• Tolle83

Angelllic
    Jag har också inskrivning den 15 de.. Ska göra mitt andra vul den 5... De första var ja i vecka 5+3 o då såg dom bara hinnesäcken..

• tundra

Ntme: Usch! Det är orättvist att man blir straffad ekonomiskt för att man är student!

• cielo

4+1 idag.
    Nervöst som fan idag.
    igår kom lite lite blod, ljusrött.
    idag är det som bruna flytningar och jag har tokont i blygdbenet typ..

Svar på tråden Juli bebis 2012