• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Lyckliglottad
    stinurt skrev 2011-11-23 11:30:22 följande:

Tyär så verkar det vara missfall här!
    Så otroligt less på det här nu!
    Imorse kom det en stor klump och jag blöder fortfarande... inte så mycket... men tyvär så är det precis lika som vid tidigare missfall...
    Om det störtblöder imorgon/idag så är det definitivt missfall eftersom det var så innan!

Beklagar såHjärta
  • cielo
    Gråter Åh vad tråkigt!
    har själv fått två missfall och är toknervös med den här graviditeten då det kom lite blod när jag kissade igår.
    Det är fan inte kul, och det känns alltid lika orättvist.

Stor stor kram!
  • Tolle83

Hanka

Har du prövat seaband? Eller va de du som jobba inom sjukvården?
    Ja rekommenderar dom varmt :)

• hanka77
    Tolle83 skrev 2011-11-23 15:28:27 följande:
    Hanka

Har du prövat seaband? Eller va de du som jobba inom sjukvården?
    Ja rekommenderar dom varmt :)
    Japp de är på :) De har funkat fram tills nu. Har också testat pyridoxin, hjälpte på eftermiddagen igår. Fick rådet från mvc att också testa postafen. Funkar inte det heller så kan jag kontakta sjukvården igen för andra tabletter. Just nu är det ok, dåsig såklart av Postafen, men kanske hellre det än illamående :)

Får verkligen hoppas att jag kan hitta en lösning, min väninna har levt med det här i 9 månader!!! Jag fattar inte hur hon stått ut? Men å andra sidan har man ju liksom inget val :) 
  • Mamma0910

Hejsan tjejer nu var det ett tag sedan jag skrev sist. Det har hunnit hända en del under den tiden. jag har börjat må mycket bättre och mitt ilamånde har blivit bättre. Var på inskrivning i måndags den 21 och fick en tid till ul den 28, längtar så till på måndag då jag får se min lilla böna. Ska bli bra att få det exakta bf datumet och veta exakt hur långt jag är gången. 

Jag beklagar Stinurt kram 

• Glada28

Beklagar missfallet. Kan inte föreställa mig den förlusten...

Känner mig lite konstigt illamående. Men den bästa medicinen är salta pengar. Mmmm   

• Ntme

Hej!
    Jag funderar på att "kläcka" nyheten på julafton och skulle behöva lite tips på hur... Funderar på ngt roligt rim men sånt är jag värdelös på att komma på... Hur ska ni berätta och när? 

• spillerkiller

Hur sätter man upp sig på listan?

Svar på tråden Juli bebis 2012