• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • stinurt

Tyär så verkar det vara missfall här!
    Så otroligt less på det här nu!
    Imorse kom det en stor klump och jag blöder fortfarande... inte så mycket... men tyvär så är det precis lika som vid tidigare missfall...
    Om det störtblöder imorgon/idag så är det definitivt missfall eftersom det var så innan!

• AnnA1985

Men hugaligen, styrkekramar till dig Stinurt! {#emotions_dlg.flower}

Fick sjukskriva mig idag. Har en otrolig slemhosta och kan knappt prata. Precis som om allt slem satt sig på stämbanden. Med tanke på att bönan inte har nån navelsträng till mig än, eller vad man ska säga, så kan väl den inte påverkas av förkylningen? Eller? *orolig 

• enilorac81
    stinurt skrev 2011-11-23 11:30:22 följande:

Imorse kom det en stor klump och jag blöder fortfarande... inte så mycket... men tyvär så är det precis lika som vid tidigare missfall...
    Om det störtblöder imorgon/idag så är det definitivt missfall eftersom det var så innan!

{#emotions_dlg.flower}Styrkekramar i massor!! {#emotions_dlg.flower}
  • hanka77

Massor med styrkekramar härifrån också !!! 
    Hjärta
  • michelodeon

Beklagar så tråkigt, många kramar.
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • MLT
    stinurt skrev 2011-11-23 11:44:32 följande:
    Det här blir tredje på tre månader... :(
    Vet hur det känns, förväntar mig också missfall och det blir isf mitt tredje också. Har alla dina kommit igång så snabbt efter blödning? Mitt första tog en vecka innan det satte igång, det andra gick jag med i ca 4-5 veckor innan jag åkte in och fick veta att det inte fanns något foster. Den här gången har jag fått två blodblandade flytningar på pappret, men fortfarande har inget mer hänt. 

Se till att få en utredning nu, många blir rekommenderade att ta albyl minor (blodförtunnande), kolla det emd din läkare. Kolla även upp sköldkörteln ifall de inte gör det automatiskt. Hoppas det tar sig snart igen och att du får behålla det! 
  • Hera78

Usch vad tråkigt att läsa om att så många fått blödningar/missfall. Jag skickar styrkekramar till er med förhoppning att det snart blir er tur! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Juli bebis 2012