enilorac81 skrev 2011-11-23 10:43:01 följande:
Hello! Idag har jag varit hos min gynekolog och fick ÄNTLIGEN se den lilla bönan. Ca 9 mm och ett hjärta, ja nu känns det verkligt! Jag har verkligen något litet som växer i mig. Så himla häftigt. Han sa att jag var i 6+6, vilket är exakt vad jag själv har räknat ut, så då stämmer det. Jag går in i vecka 8 (7+0) imorgon. Nu är det bara att hålla de tummar jag har att det går bra.
Har någon annan fått se sitt lilla frö växa?
Åh vad härligt! Grattis!
Jag ska gå på VUL nästa fredag, längtar som bara den! Om jag nu räknar rätt, så kommer jag vara i v9 (8+4) då, idag är det 7+2.
Hoppas att alla andra mår bättre än jag, fick sjukanmäla mig idag, då jag inte kom iväg till jobbet pga kräkningar. Nu mår jag ju bättre, vore skönt bara om den där "dåliga" tiden på morgonen kunde vara lite kortare. Ska testa Postafen (snark, brukar vara bra sömnpiller för flyget) idag, om det inte hjälper får jag ringa vanliga vårdcentralen så kan de hjälpa till med starkare saker:)
Är ändå lite kluven till det där, vill inte hålla på och ta tabletter i tid och otid. Men är det för ett kort tag så är det kanske ok... Bättre att få behålla maten kanske...