Södermamma1974 skrev 2011-11-24 11:52:03 följande:
Madlin: Sista mens första dag var ca 3/10 och jag gjorde positivt ÄL test 18/10. För ca 3 veckor sen blödde jag klart tunnt blod i ca en vecka och tycker inte att jag har några alls tecken på att jag skulle vara gravid. (har en dotter på 14 mån och när jag väntade henne så fanns det en tvilling som försvann i v 6, då blödde jag likadant, därför har vi kollat nu). när jag gjorde VUL i måndag så sa bm att jag nog var i v 5+2. Skrev fel, hon mätte hinnsäcken til 8 mm, men det är ju fortfarande litet... hrmm...
jag var på vul i v 5+4 då var min hinnsäck 10 mm en vecka efter var den 12 mm och inget foster bara hinnsäck gulkropp i fredags v 6+6 började ja få bruna flytningar och i tisdags kom synda floden jag har blödit som en galning i två dagar blödit igenom kläderna och så med. idag var jag tillbaxs till gyn och allt nästan hade kommit ut självt. det var en så kallad ofrostig graviditet,,
Men innan allt detta trodde dem jag räknat fel att jag var kortare gången än jag var egentligen men så var inte fallet tyvärr.. Hoppas det går bättre för dig.. jag tog ett hcg prov föresten förra fredagen v 6+6 det var på 7960